phfjeld Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg begynner i andreklasse på allmenn (realfag) til høsten. Har hørt mye rart, men er det noen som vet hvordan det er med oppmøte første dag? Coldplay spiller i Bergen den 19. august, den samme dagen som skolen starter, og jeg er dermed ikke hjemme igjen før sent på kvelden dagen etter. Står jeg da i fare for å miste plassen min? Kan legge til at lærerne mine liker meg svært godt, og at jeg har relativt gode karakterer, så det er ikke noe problem om det er opp til kontaktlærerer eller lignende. Lenker til offisielle dokumenter med relevant informasjon hadde vært supert. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det er vel ikke verre enn å ringe skolen og høre? Tviler på at det er noe problem så lenge du sier i fra. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Si ifra så går nok det greit. Første dagene er jo bare bullshit uansett... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Vi fikk streng beskjed om at du MÅ si ifra hvis du blir borte en dag den første uken. Ellers mister du plassen. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det gjelder bare første dagen. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Flotters, har selvfølgelig tenkt til å ringe, bare glemte å skrive det i førstepost. Dere er supre, gutter. Lenke til kommentar
KlownX Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Viss det er venteliste for plassen din kan det bli værre. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Skulle ikke være noe verre, siden han får vite om han kommer inn lenge før 1. skoledag. Og når det til og med er VG2 ser jeg ikke problemet så lenge du ringer. Lenke til kommentar
muffinwannabe Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hei, alt u trenger å gjøre er å ta kontakt med den skolen du har fått tilbudt plass på, så ordner alt seg! Men, hvis jeg var deg så ville jeg ikke sagt at du kan ikke komme på første skoledag pga. en konsert:P Finn på noe annet!!! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hei,alt u trenger å gjøre er å ta kontakt med den skolen du har fått tilbudt plass på, så ordner alt seg! Men, hvis jeg var deg så ville jeg ikke sagt at du kan ikke komme på første skoledag pga. en konsert:P Finn på noe annet!!! Det skal ikke ha noe og si. Fravær er fravær uansett. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) med mindre du blir truffet av en buss eller eller lignende, så MÅ du møte første skoledag. du kan derimot finne på en god grunn til å få lov til å slippe, men tror du må ha legerklæring for at det skal være gyldig. Endret 12. juli 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Så lenge han ringer til skolen og sier ifra at han ikke kommer skal ikke det være noe problem. Ugyldig fravær blir det uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå