Revolusjonisten Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hei, jeg og fem venner(alle mellom 18 og 20 år) reiser til Amsterdam 5. August og blir til 10. August og ønsker som de fleste andre; å få mest ut av turen. Det er i hovedsak bra festing vi er ute etter, men også det viktigste innen kultur. Så her er noen spørsmål vi har: - Er det noen ”events” som er verdt å få med seg i dette tidsrommet? - Vi har sett litt på hostell ”Flying Monkey”, noen erfaringer? Og ligger det OK. til mtp. at kanskje mye av fest livet skjer rundt Leidseplein og Rembrandtplein? (Ser på kartet ut som det er litt langt unna, men vi fant lite bra/ledig i nærheten) Kom gjerne med egne anbefalinger til husrom! - Lurer også på om noen kjenner til aldersgrense på inngang på de følgende klubbene/diskotekene: Eventuelt om dere vet om noen andre bra. Escape (stemmer det med 21+ ?) Melkweg Dansen Bij Jansen ( 18+ ?) Jimmy Woo Korsakoff Magazijn The Mansion (21+ ?) Ministry Paradiso Rain Club Zyon Bitterzoet Club NL Del også gjerne erfaringer med disse ;> Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Vær obs på at de fleste trikkene slutter å gå i 01-tiden, så det kan være greit å bo i gangavstand fra utestedene dere har planer om å besøke. Hvis jeg ikke husker helt feil, så ligger Flying Monkey veldig enkelt til når dere kommer i forhold til avstand fra Amsterdam CS (sentralstasjonen), men litt unna utestedene du sikkert vil på. Hvis jeg ikke husker helt feil, så er det en ganske stor event den helgen dere er i Amsterdam. Dessverre husker jeg ikke navnet på den, men de fleste som har vært i Amster siste måneden har sett reklamen (søt jente på huske elns ) Lenke til kommentar
Vepse Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Kommer omtrent rett fra Amsterdam, faktisk. Husker ikke eventen Crzy snakker om. Melkweg virker som et sted hvor det foregår mye variert, da jeg var der var det et psykedelisk band i det ene rommet (tuba, trekkspill, fiolin, fløyte, saksofon) som tok av, mens folk i det andre rommet danset til Djs. Ellers snakket mange vi møtte på byen om Sensation, men tok aldri turen din selv, så aner ikke hva som foregår der. Ellers stengte mange utesteder 01 på natta, selv på fredager og lørdager. Dersom du bor ved Central kan du lete deg frem til Players, selv om det var veldig variert hvor mye liv det var der. En kveld strippa folk på bordene mens den neste var det omtrent ingen der. Følg etter Pubcrawlerne, de er overalt, umulig å ikke se dem dersom du er rundt Leidsplein på kveldstid. Men god tur, Amsterdam blir uansett suksess, lengter tilbake dit allerede! (btw; mener du ikke Flying Pig?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå