Bushmills Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hei. Jeg leter etter nytt spill til PS3. Jeg har spilt CoD4 i over ett år, og regner dette som tidenes beste spill uten tvil, men mens jeg venter på MW2 leter jeg etter noe liknende. - Realistisk (dah..) - "Modern" (dvs: ikke WWII eller Vietnam, dere skjønner) - Viktigste: Multiplayer. Jeg bryr meg ikke om SP-mode, jeg spiller 100% online! Denne må være perfekt laget! - Merk: Ikke Battelfield: Bad Company, eller CoD:WaW. Begge søg maks! Og ikkeSci-Fi!! Er Far Cry 2 anbefalt? Vil en CoD4-elsker like dette? Takk! Fyr løs. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 ingen ting er som cod4 battlefield 1943 kommer på psstore i dag. Har prøvd demo å jeg syns det er bra. men det kan ikke sammenlignes med cod4. ingen ting kan da. jeg syns ikke far cry var noe spesielt bra. spilte det ca 1 time. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Socom Confrontation kan være et greit billig alternativ imellomtiden. Samme typen spill, bare 3ps,ikke fps. Er rent online. Går litt tregere i svingene da det er mer taktikk basert og ikke respawn (kan jo joine et respawn rom). Headsett er et must. Kan du lage dine egne rom og joine hvor du vil ++++. Det er mitt forslag. Endret 9. juli 2009 av RockyIII Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Hei og takk for svar! Får se hva jeg finner. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 battlefield 1943 ligger ute som trail versjon på ps store nå gratis skjekk den ut Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Resistance 2, et av de bedre multiplayerspille på PS3, og til en viss grad "realistisk". Lenke til kommentar
arokh Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Nå er jo snart Modern Warfare 2 her! Har enda til gode å se et spill på samme nivå som CoD i multiplayer. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Socom Confrontation kan være et greit billig alternativ imellomtiden.Samme typen spill, bare 3ps,ikke fps. Er rent online. Går litt tregere i svingene da det er mer taktikk basert og ikke respawn (kan jo joine et respawn rom). Headsett er et must. Kan du lage dine egne rom og joine hvor du vil ++++. Det er mitt forslag. Den eneste haken er at det ganske ræva. Kan være underholdene tider, men blir ofte irritert over masse småting som for eksempel aimet. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Snart kommer jo Modern Warfare 2 og selvfølgelig MAG. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Ville anbefalt deg og prøve demoen til battlefield 1943, er 2 verdens krig da, men jeg er som deg, en cod4 fan og jeg ble imponert over BF! Koster bare 100 kr. også... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Med kravene trådstarter stiller er jo det bare et opplagt alternativ: vente på Modern Warfare 2 Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Eller spill CS! Det er jo et greit alternativ! Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 BF1943. Beste flerspilleropplevelsen jeg har spilt på PS3 til nå uten tvil! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Killzone 2 er nok det eneste fornuftige. Og multiplayer-delen er ikke veldig sci-fi, våpnene er kopier av nåtidens mest brukte våpen. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Synes Killzone2 var helt ræva, 30fps går alt for treigt. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Killzone 2 er det beste multiplayer fps jeg har spilt. Men ikke alle liker det. MP er veldig dyp og mer avhengig av teamplay og strategi enn COD. Så til klanspilling er det genialt, men for solo spilling kanskje ikke like genialt i lenged. Måten en runde er delt opp i flere moduser med forskjellige mål er en liten genistrek som alle andre multiplayer fps'er burde plukke opp. Jeg kjøpte BF1943 her om dagen, veldig morro, men å spille med samme mål en hel runde (Conquest) virker meningsløst etter killzone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå