Gå til innhold

Nytt PS3-Multiplayerspill til en CoD4-elsker?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg leter etter nytt spill til PS3. Jeg har spilt CoD4 i over ett år, og regner dette som tidenes beste spill uten tvil, men mens jeg venter på MW2 leter jeg etter noe liknende.

- Realistisk (dah..)

- "Modern" (dvs: ikke WWII eller Vietnam, dere skjønner)

- Viktigste: Multiplayer. Jeg bryr meg ikke om SP-mode, jeg spiller 100% online! Denne må være perfekt laget!

- Merk:

Ikke Battelfield: Bad Company, eller CoD:WaW.

Begge søg maks! Og ikkeSci-Fi!!

Er Far Cry 2 anbefalt? Vil en CoD4-elsker like dette?

Takk! Fyr løs. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Socom Confrontation kan være et greit billig alternativ imellomtiden.

Samme typen spill, bare 3ps,ikke fps. Er rent online. Går litt tregere i svingene da det er mer taktikk basert og ikke respawn (kan jo joine et respawn rom). Headsett er et must.

Kan du lage dine egne rom og joine hvor du vil ++++.

Det er mitt forslag.

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar
Socom Confrontation kan være et greit billig alternativ imellomtiden.

Samme typen spill, bare 3ps,ikke fps. Er rent online. Går litt tregere i svingene da det er mer taktikk basert og ikke respawn (kan jo joine et respawn rom). Headsett er et must.

Kan du lage dine egne rom og joine hvor du vil ++++.

Det er mitt forslag.

Den eneste haken er at det ganske ræva. :p

Kan være underholdene tider, men blir ofte irritert over masse småting som for eksempel aimet. :p

Lenke til kommentar

Killzone 2 er det beste multiplayer fps jeg har spilt. Men ikke alle liker det. MP er veldig dyp og mer avhengig av teamplay og strategi enn COD. Så til klanspilling er det genialt, men for solo spilling kanskje ikke like genialt i lenged.

Måten en runde er delt opp i flere moduser med forskjellige mål er en liten genistrek som alle andre multiplayer fps'er burde plukke opp. Jeg kjøpte BF1943 her om dagen, veldig morro, men å spille med samme mål en hel runde (Conquest) virker meningsløst etter killzone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...