Hunti Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hei Jeg synes selv at jeg har et "problem", nemlig en litt vel stor rumpe. Resten av kroppen tror jeg ikke at jeg skal klage på, men så er det rumpa som stikker veldig ut. Den er slapp og ikke hard i det hele tatt. Når jeg ser meg selv fra siden, ser jeg skulderbladene som er litt utover på ryggen og det er jo normalt og fint, men rompa stikker mye lengre ut og det ser helt for jæ*** ut (syns jeg). Jeg blir selv flau av det og jeg synes det ser helt dumt ut når jeg ser meg fra siden når jeg går. Jeg jogger litt innimellom, men ikke ofte. Jeg trener 2-3 ganger i uka styrketrening, og jeg lurer på hvordan jeg ska få den %¤#& rumpa mindre og flatere. Noen forslag? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) http://www.trim.no/pub/art.php?id=145 Knebøy skal hjelpe.. Endret 9. juli 2009 av Pijus Lenke til kommentar
DMN Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 en fin rumpeøvelse er faktisk å bare stramme rumpemusklene i 5 sek+ og slippe, og repetere. kan gjøres nesten hvor som helst, når som helst Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hvis det er fett som er problemet må du helt enkelt på underskudd av kalorier. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) SQUAT SQUAT SQUAT till you die. http://www.ontariostrongman.ca/Resources/t...vsquatcycle.htm Endret 10. juli 2009 av neoman Lenke til kommentar
Hunti Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Takk for svar folkens Tok 15 knebøy 4 ganger hjemme i går og ska gjøre det i dag. Er det en øvelse jeg kan gjøre hver dag? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Kjør en hard beinøkt inkl. knebøy en gang i uka (noe altfor få gjør) så skal du se at rumpa blir hard som stein (og stor :S) Endret 23. juli 2009 av M@R7!N Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 så lenge du bruker musklene i rumpa forsvinner det ein del fett. mest effektivt er jogging kombinert med styrke. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 så lenge du bruker musklene i rumpa forsvinner det ein del fett. mest effektivt er jogging kombinert med styrke. Trening av rumpemuskelaturen hjelper ikke ekstra for å fjerne fett på rumpa. Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 nei men ræva skal vær stram.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå