joeymacflow Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg har tenkt til å søke på bygg og anlegg neste år, og lurer på hva snittet for å komme inn der vanligvis er? Ligger det rundt 3? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ja rundt 3-4. De jeg kjenner som går bygg er ikke akkurat noen skolelys så om du har rundt 3,5 i snitt så er du ganske trygg på å komme inn. Lenke til kommentar
joeymacflow Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Nå som jeg gikk ut av 9. hadde jeg 4,2 i snitt..Regner med å få dette om ikke bedre i 10. også, da er vel ikke bygg og anlegg noe problem for meg? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Du kommer nok inn glatt på 1. inntaket Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
f0kus Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 "Snitt" er oppskrytt. Det kommer an på om hvem som søker. Det hjelper lite hvis du har 4 i snitt, mens 15 andre søkere har f.eks 5. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Vel, her har vel bygg og anlegg et snitt på sikkert godt under 3. Har intrykk at det nesten bare er dritunger der. Tror du har store sjangser for å komme inn for å si det sånn. Lenke til kommentar
joeymacflow Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Her jeg bor er det 2,7 i snitt for å komme inn, i tillegg til dette er det veldig få som søker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå