TiNuSsS Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Hei Jeg har et litt eldre Asus kort ( 3 år gammelt ca ) Og intrigert lydkort ( soundmax driver tror jeg ) jeg får ingen lyd ut av høytalere eller headsett når jeg skal høre musikk / se film Noen som kan hjelpe meg ? Endret 9. juli 2009 av TiNuSsS Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Sjekk Enehetsbehandling for å se om driveren er riktig installert. -Du finner Enhetsbehandling under Kontrollpanel. Er ikke Driveren installert, kan du først forsøke Windows Update for å se om driveren er tilgjengelig. Finnes ikke driveren hos Windows Update, kan du laste ned lyddriveren fra Asus sin hjemmeside. Finner du ikke driver til Windows 7, vil i flere tilfellere driveren til Windows Vista fungere like bra. Virker det enda ikke, kan du førsøke guiden linket til udner her. http://www.win-xp.no/Forums/viewtopic/p=205854.html Du bytter her selvsagt bare ut nettverk med lyd, fremgangsmåten er dog den samme. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Tusen takk for hjelpen, jeg fikk det til nu :- ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå