Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Treng råd på det sterkaste!


Anbefalte innlegg

Dama e på ferie.. I begynnelsen hadde vi bra kontakt, men det skjedde også at vi krangla på telefon og når vi snakka på skype.!! Forholdet vårt har ikke våre sunt i det siste pga krangling og misforståelse. Vi krangla om mykje dumme ting som er eigentlig ikke verdt å nemne. Men alikavel, det samlar jo seg spesiell for ho!! Har også jort mykje ting som var dumt når eg tenker meg no og angrar på det veldi mykje. Eg pleide å vere kontrollfreak mot ho og kommenterte ka ho gjør og sånne ting som eigentlig ikkje var rett. Men, det var jo eigentlig ikkje den *ekte* mej.. Eg forstår ikkje sjølv korleis eg blei sånn, det var berre heilt plutselig so forsatte det seg heilt til eg mista ho..

 

Eg snakka på telefon med ho i går, og ho sa mykje ting som eg ikkje hadde forventa, men det var også sårande!! Ho sa at vi ikkje har noe framtid sammen pga korleis eg er mot ho og vi har forskjellige plan i framtida.. Ho har alltid hatt lyst å reise til USA og har fortalt det til meg mens vi var sammen! Men, eg nekta ho at ho ikkje skulle gjer det, for eg greier jo ikkje uten ho!! Ho fann ut at ho ikkje vil ofre seg sjølv for noen og ka plan ho har i framtida si, det er også en av dei grunnane korfor ho slo opp!! Det var lenge sida sist vi har snakka om akkurat det tema, men ho kom på de plutselig igjen i går.. Ho på en måte samla heilt plutselig alt negative som har skjedt mellom oss og berre svikta meg til slutt!! Liksom, å sei heilt plutselig på telefon at vi ikkje har noe framtid sammen pga ho tenker seg no om planen vår i framtida og korleis eg var mot ho, men har jo også sagt til ho at eg ville forandre meg til bedre og prøvdte å vise ho det.

 

Den tingen er at eg vil ho skal ombestemme igjen og forsatt vil ha mej inn i livet sitt.. VI har gått så mykje gjennom sammen og vil ikkje det skal ende sånn, spesiell på en telefon samtale! Eg klarer ikkje uten ho og har satte mange plan i framtida med ho og plutselig er det heilt borte?? Eg har ikkje spurt ho om ho har forsatt har følelse for meg eller om den er heilt borte so det er forsatt sjangs å få ho tilbake, ikkje sant? Men vis eg spør ho om ho ikkje har det meir for meg so må eg vel berre gi opp, men det veit eg jo ikkje enda så eg trur på å få ho tilbake forsatt.. Og vis en person har så sterk følelser for den andre so skal den forsette å tru på kjærligheten dei har for kvarandre. Man blir jo berre usikker på ka dei vil av og til og ting blander jo inni hjerna si og kan føre til at den tar avgjørelsen uten den eigentlig meina det.. Men, det eg lurer på om dere trur at ho vil forsatt ha eit forhold me meg, eller trur dere ho slo opp pga ho ikkje har noe følelser for meg meir? Det skjedde jo heilt plutselig so eg er usikker.. Eg har så lyst å kontakte ho, men ho berre sei mykje ting me engong som såra meg og liksom ho ikkje vil snakke me meg og vil berre legge telefonen på.. Virka som ho hata meg eller eg er den verste person for ho, og det har skjedt fleire gonga no, so derfor eg er usikker å ringe ho igjen og forklare og spøre ho om ting eg lurer på.. På ka andre måte eg skal gjøre det når ho e så langt vekke? Det går ikkje an heller å chatte me ho, for ho liksom ignorere meg so eg er veldig usikker.. Eg vil berre snakke me ho igjen og forklare ho og sei at eg kan forandre meg til den person ho vil eg skal vere og vil ikkje at vi skulle ende på sånn måte etter alt vi hadde.. Håper på beste råd som mulig frå dere...!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mannsjåvinist much?

 

 

Herregud for en taper du er, snakker om DERE når det kun er du som styrer alt og planlegger framtiden deres. Når hun endelig får opp øynene, så skriker du som en liten drittunge om at du elsker henne og vil forandre deg til det hun vil ha? Er hun heldig, har hun allerede funnet en ny mann som respekterer henne og bryr seg om henne.

 

 

/doublefacepalm @denne tråden.

Lenke til kommentar

Ta et hint! Hu ignorerer deg, det betyr at hu ikke vil ha kontakt med deg. Hu har slått opp, noe som betyr at NEI hu vil ikke være sammen med deg lenger. Noe jeg skjønner veldig godt mtp hvor kontrollerende og egoistisk du virker ut fra det du skriver. Og til sist, dama vil styre sitt eget liv, og ikke la sin framtid avhenge av noen andre sine planer. Noe jeg skjønner veldig godt! Tenk deg at hun droppet å gjøre det hun hadde lyst til, fordi du ikke ville hun skulle dra fra deg. Så blir det slutt mellom dere av en eller annen grunn, og det viser seg at det da er for seint for hu å gjøre disse tingene.

 

Vi kan virke veldig slemme/urettferdige mot deg basert på svarene her, men det er utelukkende for å få deg til å forstå at du skal gi opp denne dama. Hun har det best når hun ikke er i et forhold med deg, og det må du respektere.

Endret av frk_1337
Lenke til kommentar
Mannsjåvinist much?

 

 

Herregud for en taper du er, snakker om DERE når det kun er du som styrer alt og planlegger framtiden deres. Når hun endelig får opp øynene, så skriker du som en liten drittunge om at du elsker henne og vil forandre deg til det hun vil ha? Er hun heldig, har hun allerede funnet en ny mann som respekterer henne og bryr seg om henne.

 

 

/doublefacepalm @denne tråden.

 

 

Eg styrer jo ikkje alt og ikkje berre ej som planlegger framtida vår, ho har jo før snakka om vi skulle bu sammen og finne leigligheit for oss 2.. Ja, eg har våkna no korleis eg var mot henne, men det går jo an å forandre og vise det til ho for å bevise ho at eg virkelig elsker ho og eg kunne gjort ka som helst for å vere med ho..

Lenke til kommentar

Da må du la hun ta kontakt for å prøve igjen, for sånn det er nå har hun bedt deg reise dit peppern gror.

Det må du bare respektere, og hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å begynt på prosessen med å komme over henne med en gang.

 

Det er mange fisk i havet, og du vil treffe andre som du vil føle like sterkt for, og da kanskje du oppfører deg bedre fra dag en :)

Lenke til kommentar
Ta et hint! Hu ignorerer deg, det betyr at hu ikke vil ha kontakt med deg. Hu har slått opp, noe som betyr at NEI hu vil ikke være sammen med deg lenger. Noe jeg skjønner veldig godt mtp hvor kontrollerende og egoistisk du virker ut fra det du skriver. Og til sist, dama vil styre sitt eget liv, og ikke la sin framtid avhenge av noen andre sine planer. Noe jeg skjønner veldig godt! Tenk deg at hun droppet å gjøre det hun hadde lyst til, fordi du ikke ville hun skulle dra fra deg. Så blir det slutt mellom dere av en eller annen grunn, og det viser seg at det da er for seint for hu å gjøre disse tingene.

 

Vi kan virke veldig slemme/urettferdige mot deg basert på svarene her, men det er utelukkende for å få deg til å forstå at du skal gi opp denne dama. Hun har det best når hun ikke er i et forhold med deg, og det må du respektere.

 

Ho har ikkje droppet med å reise til USA, men eg fortalte at ho har drøm om å gjere det i framtida.. Men, vi var så forelska i kvarandre og var så nære kvarandre så tanker på at ho skulle reise en dag uten meg så kunne eg ikkje forestille meg.. Ville du sjølv la en person reise til andre land vis du er veldi forelska i den person`? so, tenk sjølv.. Ho ignorerer meg pga ho var sur på meg og de snakka om for 5 daga sida når ho ikkje hadde sagt om å slå opp.. For 2 veke sida var det heilt annleis, ho var den person som visste meg at ho bryr seg og elska meg.. Trur du at ho fann ut plutselig at ho ikkje har følelser for meg og tok den avgjørelse etter 3 veker ho var på ferie?!

Lenke til kommentar
Ville du sjølv la en person reise til andre land vis du er veldi forelska i den person`? so, tenk sjølv.

 

Ja det er akkurat det du SKAL, er det virkelig vanskelig å forstå?

Du eier ikke personen du er sammen med, og jo fortere du lærer det, jo fortere blir du lykkelig i et forhold!

Her er du virkelig ute å sykler, skjerpings"!!!

Lenke til kommentar
Da må du la hun ta kontakt for å prøve igjen, for sånn det er nå har hun bedt deg reise dit peppern gror.

Det må du bare respektere, og hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å begynt på prosessen med å komme over henne med en gang.

 

Det er mange fisk i havet, og du vil treffe andre som du vil føle like sterkt for, og da kanskje du oppfører deg bedre fra dag en :)

 

Har spørsmål til deg... Har du noen gang vert så forelska og har kjempa for det?

Lenke til kommentar
Da må du la hun ta kontakt for å prøve igjen, for sånn det er nå har hun bedt deg reise dit peppern gror.

Det må du bare respektere, og hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å begynt på prosessen med å komme over henne med en gang.

 

Det er mange fisk i havet, og du vil treffe andre som du vil føle like sterkt for, og da kanskje du oppfører deg bedre fra dag en :)

 

Har spørsmål til deg... Har du noen gang vert så forelska og har kjempa for det?

 

Ja det har jeg vært, opptil flere ganger.

Men sier dama at hun ikke vil ha noe med meg å gjøre innser jeg at det er over.

Da må man ta smerten som følger med, og det gir seg etterhvert.

 

Jeg har heldigvis aldri vært så langt ute at jeg har ment jeg kunne bestemme om jenta mi skal få reise dit hun ønsker.

Lenke til kommentar

Ho har ikkje droppet med å reise til USA, men eg fortalte at ho har drøm om å gjere det i framtida.. Men, vi var så forelska i kvarandre og var så nære kvarandre så tanker på at ho skulle reise en dag uten meg så kunne eg ikkje forestille meg.. Ville du sjølv la en person reise til andre land vis du er veldi forelska i den person`? so, tenk sjølv.. Ho ignorerer meg pga ho var sur på meg og de snakka om for 5 daga sida når ho ikkje hadde sagt om å slå opp.. For 2 veke sida var det heilt annleis, ho var den person som visste meg at ho bryr seg og elska meg.. Trur du at ho fann ut plutselig at ho ikkje har følelser for meg og tok den avgjørelse etter 3 veker ho var på ferie?!

Selvfølgelig! Jeg ville latt en evt. kjæreste gjøre det som var best for han/hva han ville, uansett om det var å dra utenlands, eller slippe å spise grønnsaker. Og vet du hvorfor? Fordi det særiøst forhold skal bygges på gjensidig tillit og respekt, og selvfølgelig et ønske om at den andre skal ha det bra. Derimot, hvis man til stadighet må droppe å gjøre ting, for at den andre parten skal føle seg bra/for at forholdet skal fungere...så er kanskje ikke det forholdet verdt å satse på.

 

Hun kan godt ha funnet ut det i løpet av noen dager/en uke. Kanskje hun har blitt gradvis lei, og funnet ut at "Nå var det nok". Når det stables opp irritasjon inni oss, er det nødt til å renne over en gang. Kanskje hun merket at hun trivdes bedre uten deg mens hun var på ferie? Og nei, er ikke alle som liker å gi nye sjanser...nettopp fordi de ikke orker å gjennomgå det samme en gang til, om det viser seg at den andre personen ikke har forandret seg stort allikevel.

 

Gjør henne en tjeneste, innse at slaget er tapt.. ikke ta kontakt med henne, men kom deg videre i livet du også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...