Pantheon Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Mitt oppsett er som følger: P4 [email protected] Abit BH7 512MB Corsair XMS3200LL Sapphire R9700Pro Ultimate Edition Audigy 2 Chieftec Matrix midi 2 regulerte 12dB papst i front. 1 vifte bak + PSU-vifte såklart. Bruker Arctic Silver 3, så tynt lag som jeg fikk til (Vurdere å prøve pånytt med et tykkere lag...) Så det store spørsmålet. Denne går nå på 48 grader idle. Synes det er noe høyt, da jeg lå på rundt 40 grader med det gamle oppsettet mitt (2.26GHz/P4S533) Så har noen her skrevet at BH7 har ustabile temp.sensorer. Hva er riktig? Dere som har omtrent samme oppsett, hva slags temp har dere??? [Edit] Og hvor varmt skal dette skjermkortet egentlig bli? Etter en runde 3dmark, blir det rimelig varmt ja Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 c'mon people, u can do better then that Lenke til kommentar
gecho Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Hva får du av temperatur ved full belastning da? Og hvilken spenning og CPU-kjøling bruker du? Om du kjører CPU Stability Test og velger "warming only" - får du vel noe høyere temperatur ... Den temperaturen du får ut av testen er interessant. :wink: Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Er det rart at det er 8 grader varmere da? det er jo 1 Ghz mer da. Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 Hva får du av temperatur ved full belastning da? Og hvilken spenning og CPU-kjøling bruker du? Om du kjører CPU Stability Test og velger "warming only" - får du vel noe høyere temperatur ... Den temperaturen du får ut av testen er interessant. :wink: Uhh, det glemte jeg ja Spenningen er 5% "overklokket", det går i prosen ikke volt på BH7. CPU-kjøler er en Swiftech MCX4000 eller no. Trodde liksom den skulle være helt konge jeg.. Bruker da en 23dB papst oppå den ja.. Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 Er det rart at det er 8 grader varmere da? det er jo 1 Ghz mer da. Nei, kanskje ikke Synes å ha lest at flere andre her inne med omtrent samme oppsett, har mye svalere temp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå