Gå til innhold

Vgs elektro kommer jeg inn?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg kom ikke inn på elektro som var første valget mitt. Noe jeg er flau over. Men står som nr 16 på ventelisten.

- Er det noe stor sannsynelighet for at jeg kommer inn?

Det sto at andre inntaket skulle være 31 juli elns.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer ann på hvor mange plasser det er. Vil tro det må være over 60 om du skal ha litt sjanse, men du trenger fremdeles flaks. :cry:

Men det er jo lov å håpe ;)

BTW: hva er/tror du snittet er der du kanskje skal gå? Lurer bare, har søkt elektro selv...

Endret av mill
Lenke til kommentar

Jeg hadde ca 3,4 i snitt.... å en venn med 3,5 kom rett inn. Men hvordan funker dette det? , altså må 16 stykker melde seg ut av elektro for at jeg skal få komme inn? Har virkelig fucket det hele opp for meg selv nå... tok alt så rolig i 10ende siden det tross alt var elektro jeg skulle inn på. Så gikk i den fella ;/ kunne lett endret på en del karakterer.

Lenke til kommentar

15 må takke nei eller bli flyttet opp på et høyere valg. Siden snittet ikke er så høyt på elektro så forsvinner sikkert et par slik. Det er jo ikke førstevalget til alle ;)

Opptakskontoret trekker hvem som skal få de siste plassene, så det kan være at det er totalt 16 søkere med 3,4 i snitt (Kanskje noen har 3,5). Viss det er kan du kanskje like godt være nummer 4 på lista etter de har trekt :) (og alle med 3,4 i snitt tror de er nummer 16 på listen)

Men de kan ha trekt rekkefølgen allerede.. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...