lxd Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg fyller tretten år og skal ha bursdagen min på lørdag, og ANER IKKE hva vi skal gjøre i den, jeg har allerede bedt 10 gjester. Har du noen aktiviteter som man kan gjøre på bursdager? (tenåringer) (det blir fint vær og jeg snakker ikke om film å sånt...) Tusen takk på forhånd (: Lenke til kommentar
lxd Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Vi skal grille på terassen Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Innlegget er slettet,da det ikke er relevant lengere. Endret 9. juli 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
roarroarroar Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Du burde finne på noe utrolig kult som å drikke vann opp ned. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Pleide og slå an med film og god mat på den tiden.. Og det gjør det fremdeles^^ Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 hmm.. sette halen på grisen? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Vær litt seriøs da Tremolo.. Alle steller seg rundt en pizza og begynner og onanere og komme på pizzaen, den som kommer sist må spise den! Kunne ikke dy meg selv om jeg oppførte meg som en 10-åring^^ Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Vær litt seriøs da Tremolo.. Alle steller seg rundt en pizza og begynner og onanere og komme på pizzaen, den som kommer sist må spise den! Kunne ikke dy meg selv om jeg oppførte meg som en 10-åring^^ Mmmm hvitløks-pizza! Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Vær litt seriøs da Tremolo.. Jammen hva er det da å finne på i ett bursdagsselskap for 13-åringer? Litt i yngste laget til å ha ordentlig "fest" og for gamle til å holde på med leker. Jeg husker kino etterfulgt av peppes pizza (eller omvendt rekkefølge) var en slager.. siden trådstarter ikke ønsker å se på film så er jeg blank.. å sitte på terrasen å spise og prate burde vel holde i massevis.. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Fotball? Bowling? eller no sånn shit Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Flaske spinn? Eller så er jeg veldig fan av Aleksmy! sin ide Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hvis dere går for min husk og filme for å ydmyke taperen ved å legge det ut på youtube! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Cola+mentos? Det kan bli morsomt hvis dere har nok. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Lei actionfilm med Mel Gibson, spis masse pizza, bland cola og solo, spis kake, sove. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå