tormoddf Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Electronic Arts planlegger å avslutte Tiberium-serien med Command & Conquer 4. Les mer Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg tror faen ikke det jeg leser, skal de rævkjøre C&C ENDA MER?! Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Og du må ikke tro det stopper der... Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 savner det gamle westwood studio EA melker C&C sykt mye, før det første så lager de spillene så fort at de virker lite gjenomtenkt, for det andre så skal de lage alt så avansert at man må hard nerde spillet bare for å skjønne halvparten =( lenge leve C&C spillene fra the first decade Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Vi må nok bare leve med at spill er industri og kapitalisme. Idealistisk tankegang nytter ikke, det gjelder å maksimere profitten for sine eiere. Hele poenget med et AS.. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Nesten bare Blizzard igjen som er store og lager kvalitetsspill.... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 EA har ødelagt hele C&C-serien og Westwood studios, og det har ikke kommet noe bra siden RA2, strengt tatt har det gått nedover siden RA1. Hadde det ikke vært for C&C-merkenavnet så hadde ikke RA3, C&C3, generals osv. solgt såpass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 og jeg som bare håpet C&C4 ville ta steget nærmere supreme commander med tanke på størrelse og units. leste en Q&A hos gamespot hvor de vil putte mer rpg elemter i spillet. blir vistnok egne sub kommandere med fordypning i defensiv, nøytral og offensiv krigføring. jaja, har bare håp om at kartene blir større for i de nyere spillene har de bare blitt mindre og mindre Lenke til kommentar
Tuhin Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 C&C3 blei etter min mening kjedelig med en gang alle spillerne likt; det var alt for få alternative, effektive taktikker, så alle brukte til slutt samme.. Når det gjelder C&C Generals er jeg veldig uenig med du to hakk over! Generals Zero Hour er et de mest varierte, taktiske spillene jeg noen gang har spilt. Med så mange valgmuligheter og "generaler", gir det rom for et hundretalls taktikker i alle tenkelige sammenhenger. Generals ZH er helt klart min favoritt! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Når det gjelder C&C Generals er jeg veldig uenig med du to hakk over! Generals Zero Hour er et de mest varierte, taktiske spillene jeg noen gang har spilt. Med så mange valgmuligheter og "generaler", gir det rom for et hundretalls taktikker i alle tenkelige sammenhenger. Generals ZH er helt klart min favoritt! Det er ikke det som C&C er kjent for, og Generals er definitivt det spillet som hører minst til i serien. Hadde det ikke vært for tittelen på spillet hadde ingen i sin villeste fantasi funnet på å kalle det for C&C. Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Jeg tror faen ikke det jeg leser, skal de rævkjøre C&C ENDA MER?! Dessverre blir det nok sikkert mer rævkjøring når det gjelder gameplay , men historien er enda ikke ferdig fortalt. Det jeg lurer på er hvor mange av storywriterne som ble med fra Westwood til EA (hvis noen) og hva deres plan var for historien eller om alt var ferdig skrevet og bare gitt til EA så de hadde noe å bygge videre på. Sånn som historien har blitt presentert i Tiberium Wars passer den ganske bra med de forrige spillene, men jeg var ikke superbegeistret for gameplayet. Det var stort sett historien og min nyskjerrighet som dro meg gjennom Tiberium Wars og Kane`s Wrath. Co-op i C&C 4 virker artig og kan sikkert øke spillgleden et par hakk, det fungerte hvertfall i Red Alert 3. Endret 9. juli 2009 av PetriZide Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Om du tar turen over til Petroglyph sitt forum så ligger det noe der om hva Westwood hadde planer for planer ang. C&C - det mest dyptgående av det er derimot fjernet og de svarer ikke lenger på spørsmål ang. C&C. Gameplay i Tiberium Wars var greit nok egentlig, jeg reagerte derimot mest på storyline og oppbygningen rundt det. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg kjøpte både C&C3 og Red alert 3, men dette kjøper jeg ikke! Begge spillene var nedtur. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Hva skjer med at spill skal bli så komplisert, men skal likevel ha elendig storyline, et ubalansert gameplay og drittgrafikk som krever max ytelse av pc'n din. Lag heller spill som er lettere å komme seg inn i, hvor man har en bra storyline som følger deg gjennom hele spillet også har grei grafikk som ikke er cartoonish og barnslig som i red alert 3. Hvor man også har mulighet til å utvikle sine egne unike taktikker. Endret 9. juli 2009 av Lubben Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Om du tar turen over til Petroglyph sitt forum så ligger det noe der om hva Westwood hadde planer for planer ang. C&C - det mest dyptgående av det er derimot fjernet og de svarer ikke lenger på spørsmål ang. C&C. Gameplay i Tiberium Wars var greit nok egentlig, jeg reagerte derimot mest på storyline og oppbygningen rundt det. For mange år siden var det snakk om et "Tiberian Twilight", men jeg husker ikke detaljene. Jeg mener det var snakk om fire spill totalt. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg er enig at de forrige spillene ble for "kompliserte". Det var nok taktisk bestemt fra EA for å appelere til hardcore strategigamere for å kapre en stor(?) kundemasse. Beviset ligger delvis i C&C3 versjonen jeg kjøpte som hadde med en egen strategi dvd der det satt en feit gamer og viste fram div. strategier. De gamle (fram til og med generals) var relativt enkle spill som bare gav morro. Det eneste som manglet på c&c 3 var "Fatal1ty" logoen! Red alert 3 var bittebittelitt bedre, men kun knapt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Red Alert var et av de spillene med mest spilleglede. Har prøvd det spillet utallige timer i nettverk. </mimre> Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Om du tar turen over til Petroglyph sitt forum så ligger det noe der om hva Westwood hadde planer for planer ang. C&C - det mest dyptgående av det er derimot fjernet og de svarer ikke lenger på spørsmål ang. C&C. Gameplay i Tiberium Wars var greit nok egentlig, jeg reagerte derimot mest på storyline og oppbygningen rundt det. For mange år siden var det snakk om et "Tiberian Twilight", men jeg husker ikke detaljene. Jeg mener det var snakk om fire spill totalt. Tiberian Dawn ,Tiberian Sun og Tiberian Twilight. Flere enn de har ikke jeg hørt om. Jeg så noen bilder fra Westwood sin utvikling av spillet for en stund tilbake og Her fant jeg noen videoer som jeg ikke hadde sett før. Siden Scrin og Tacitus ble innført i Tiberian Sun da Westwood enda sto bak roret så virker det som om det var planlagt å få noen på besøk til jorden. Tiberium Wars Spoiler! Kane sin fanatisme med Tacitus og Tiberium tilsier jo at han har sett hvilken makt Scrin sitter med. Planen var jo å holde krigen i gang med GDI for å få så mye som mulig av jordens overflate dekket av tiberium (men nok til å kunne overleve) deretter sprenge litt liquid tiberium for å øke Tiberium signaturen til jorda og dermed påkalle Scrins automatiske innhøsting. Tiberiumet skal deretter fraktes tilbake til Scrin sin hjemplanet dette gjøres ved hjelp av digre Treshhold Towers. Som Kane jo greier å få sikret og vips.. I neste spill møter vi sikkert den virkelige Scrin og ikke bare den høste flåten som kom på besøk. Eller hva? Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Tiberian Dawn ,Tiberian Sun og Tiberian Twilight. Flere enn de har ikke jeg hørt om. Jeg så noen bilder fra Westwood sin utvikling av spillet for en stund tilbake og Her fant jeg noen videoer som jeg ikke hadde sett før. Etter hva jeg har "klart" å grave frem av info så skulle C&C avsluttes med det som var kjent som Tiberian Twilight den gangen bla. med en i gåseøyne videreføring av CABAL - ikke alt surret som EA har laget med Tiberium Wars uten å kunne forklare noe som helst på en ordentlig måte. Noe jeg heller ikke har tro på at de klarer å gjøre noe med denne gangen, etter å ha lest pressemeldingen i sin helhet virker det som om de graver i løse lufta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg