nzl Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Hei jeg har tenkt og kjøpe meg et nytt skjerkort fordi mitt gammle (XFX GeForce 7950GT) havner på 90 grader visst jeg spiller grid en stund, jeg har tenkt på å finne et som er kjølig og yter bra og ikke så høylytt, har grublet over PowerColor Radeon HD 4870 1GB GDDR5 fra komplet (helst kort på denne prisen rundt det 1000k-2000k). har osgå kikket på GFX 260 men det blir litt for stort. kabintet mitt er et Thermaltake matrix håper noen kan hjelpe meg hadde tenkt og kjøpe i kveld : D ps: strømforskyner på 500 w Takker for alle svar Endret 9. juli 2009 av nzl Lenke til kommentar
War Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hvilken PSU har du og hvilke pci-e kontakter har den? Lenke til kommentar
nzl Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Hvilken PSU har du og hvilke pci-e kontakter har den? jeg har 500w PSU og ja jeg har PCI Express 16x-kontakt Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hvilken PSU har du og hvilke pci-e kontakter har den? jeg har 500w PSU og ja jeg har PCI Express 16x-kontakt Anbefaler dette skjermkortet. Har det selv, yter veldig bra - og er ekstremt stille. Lenke til kommentar
nzl Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Hvilken PSU har du og hvilke pci-e kontakter har den? jeg har 500w PSU og ja jeg har PCI Express 16x-kontakt Anbefaler dette skjermkortet. Har det selv, yter veldig bra - og er ekstremt stille. Ja litt dyrt kanskje menmen kan godt heinn at æ kjøpe det ja Lenke til kommentar
nzl Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Hvilken PSU har du og hvilke pci-e kontakter har den? jeg har 500w PSU og ja jeg har PCI Express 16x-kontakt Anbefaler dette skjermkortet. Har det selv, yter veldig bra - og er ekstremt stille. Ja litt dyrt kanskje menmen kan godt heinn at æ kjøpe det ja men som jeg ser trenger dette kortet crossfire kontakt jeg er ikke sikker om jeg har det på hovedkortet mitt (asus m2n-sli deluxe nforce 570 sli) =) Lenke til kommentar
War Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Har du nforce kan du kun kjøre SLI, dvs 2 kort fra nvidia. Men du kan kjøre ett kort fra ATI. Lenke til kommentar
nzl Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Har du nforce kan du kun kjøre SLI, dvs 2 kort fra nvidia.Men du kan kjøre ett kort fra ATI. men må jeg ikke ha noen støtte for Crossfire da soory for å mase sånn men : D Lenke til kommentar
War Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Crossfire er 2 ati-kort. Sli er 2 nvidia kort. 1x kort kan du ha i alle plattformer. Lenke til kommentar
roarroarroar Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det finner du over alt da Lenke til kommentar
nzl Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 hva er dimensjonen for dette korte HD 4890 Toxic edition? jeg finner det ikke ut Lenke til kommentar
roarroarroar Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg vil si HD 4899 tixic editon er mye bedre Lenke til kommentar
War Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 om det passer eller ikke ser du på hovedkortet ditt, hvor sataportene osv er. Legg ved et bilde så kan man vurdere der. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå