Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ronker du mens du er på shiter'n?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går heller på et annet rom å tar det der etterpå , runking på dass er ikke no særlig :p

har du ALDRI runka på dass før?:p

eller.. du har prøvd, men når du sto/satt der tenkte du (nei.. dette går ikke på do.. jeg tar heller rommet til mamma og pappa)

?? :O

Endret av probin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Aldri gjort før. Eneste gangene det har foregått noe selvtilfredsstilling på badet for mitt vedkommende, er i dusjen.

Høres bare ekkelt ut... med mindre man tenner på bæsjing og tissing og sånt :ermm:

edit: :dremel:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

hahaha:P

ser egentlig ikke problemet med det.

man skal jo faktisk bruke handa si å tørke seg i ræva (med papir da seff:P) etterpå uansett..

tviler sterkt det er så ille å runke mens man driter da:P

bæsjelukte er der uansett om du runker eller ikke :O

haha.. for et tema

Aldri gjort før. Eneste gangen det har foregått noe selvtilfredsstilling på badet for mitt vedkommende, er i dusjen.

Høres bare ekkelt ut... med mindre man tenner på bæsjing og tissing og sånt :ermm:

uh? bare en gang i dusjen? dusjen er jo det ultimate stedet:P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Wups. My bad. Skulle være " gangene ".

Nå hender det kanskje av og til at det foregår noe mer enn vasking dersom jeg er alene i dusjen.

Lenke til kommentar

Takhøyden her på seksualitetsforumet har alltid vært veldig høy, slik at folk skal kunne komme med problemstillinger de kanskje synes er flaue.

Men, dette forumet har ikke vært et sted for tråder som for det første blir rene telletråder og oppramsingstråder, for det andre ikke akkurat er opplysende tråder, men mer "fniihihis, har du gjort dette??". Denne tråden stenges derfor.

Litt kvalitet må det rett og slett kunne forventes, agreed?

Spørsmål eller kommentarer kan sendes til meg på PM.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...