Natrich Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kris, trips til guiden. Ta med Last.fm scrobbeling? Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er det forskjell på proxy og invite når det gjelder hva man har tilgang på av musikk? En kamerat har spotify gjennom en invite, mens jeg kjører proxy (guiden først i denne tråden). Kameraten min kan f.eks søke på De Lillos og får opp alle albumene, mens jeg ikke får noe treff. Trodde man hadde samme muligheter. Noen som har noe innspill til det? Forskjellen er Norsk og Amerikansk versjon Når han fikk invite så fikk han fra en kompis = norsk, selvsagt siden kompisen betaler for spotify."NO". Når du brukte proxy så brukte du en proxy fra USA, derfor får du ikke norsk musikk TA-DA Lenke til kommentar
havardsa Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Vet disse ikke trengs lenger, men deler invitesene her da jeg hvertfall ikke trenger dem. Mulig noen andre for bruk for dem. Alle ble nå brukt så har fjernet dem Endret 1. desember 2009 av havardsa Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Vet ikke om folk trenger det lengre jeg men her er 4 invites: 4pq2s633JyeTxjSX ZZe8N7J3Fqb78czx wBguMVzXY8Rwjm78 Si ifra når alle er brukt så fjerner jeg dem! Edit: fjernet en invite Endret 6. desember 2009 av Mreinha Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Flere som har problemer med sinnsyk mye opptrafikk fra Spotify? Den makser opplinja mi på 50KB\s, får ikke spillt WoW engang med ping under 500. Har lasta ned alle playlistsa så de ligger lokalt. Noen som veit hvordan man kan sette begrensning på opphastigheten? Gidder ikke betale 100kr måneden for at andre skal få høre på musikk... -_- Lenke til kommentar
banned Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Vet ikke om folk trenger det lengre jeg men her er 4 invites: 4pq2s633JyeTxjSX ZZe8N7J3Fqb78czx wBguMVzXY8Rwjm78 k7ab7PnpZaD5LXAX Si ifra når alle er brukt så fjerner jeg dem! Den nederste er brukt, takker! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Mreinha, passer bedre med invites i Spotifykaféen Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg viste den tråden eksisterte men fant den ikke pga dårlig søkemotor. Takker Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 herved i mine innlegg Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 har noen invites jeg også til de som måtte ønske.. # 99BXwygJKd3wb5gS # 4aeHUdCthY74UPqb # JLVKGRPH7NUWfrKb det er vansklig å finne denne tråden. kan moderatorer lenke til denne i alle de stengte trådene om spotify så vill færre lage nye tråder om det også =) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 kjell, det er gjort i noen vet jeg. Invites passer bedre i denne tråden synes jeg. Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Er det forskjell på proxy og invite når det gjelder hva man har tilgang på av musikk? En kamerat har spotify gjennom en invite, mens jeg kjører proxy (guiden først i denne tråden). Kameraten min kan f.eks søke på De Lillos og får opp alle albumene, mens jeg ikke får noe treff. Trodde man hadde samme muligheter. Noen som har noe innspill til det? Forskjellen er Norsk og Amerikansk versjon Når han fikk invite så fikk han fra en kompis = norsk, selvsagt siden kompisen betaler for spotify."NO". Når du brukte proxy så brukte du en proxy fra USA, derfor får du ikke norsk musikk TA-DA Spotify har ikke kommet til USA enda.. Men ja, du har rett. Det er kun i Norge de har rettighetene til DeLillos, og de regner vel med at ingen andre enn nordmenn hører på det heller da? Men jeg synes de regionale begrensingene er IDIOTISKE! Synes godt de kunne ha blitt kvitt de! Lenke til kommentar
sondreet Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Vet ikke om folk trenger det lengre jeg men her er 4 invites: 4pq2s633JyeTxjSX ZZe8N7J3Fqb78czx wBguMVzXY8Rwjm78 Si ifra når alle er brukt så fjerner jeg dem! Edit: fjernet en invite Har testet alle, de er alle brukt! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Du kan finne invites her! Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hei. Jeg har 4 spotitfy invites å dele ut til dem som vil ha, og får 2 nye om 3 dager. Så send en PM med mail adresse hvis du er interessert Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Jeg kan dele ut 1 om noen ønsker Da har jeg delt ut Om du ønsker premium, og ikke har invite, eller vil betale. SpotifyPremium - Ja, jeg får en verva, men hvorfor ikke støtte meg i å få mer premium, plus at du får det? Endret 23. januar 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Synes det er flott at folk er villige til å dele! siden ikke alle er erfaren nokk i data til å anskaffe seg en konto via proxy eller lignende. Endret 23. januar 2010 av Fikseren Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jah, Alle mine venner har spotify, så bare å sende meg pm med epost, så får du Førstemann til mølla Lenke til kommentar
Roughneck Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Fjerne reklame Installer og konfigurer dette programmet og lyden vil bli mutet ved reklame. Kjekt dersom du er lei av å høre på Jonathan Brukte dette før jeg kjøpte Premium. spotiamp Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Eller bare kjøp premium, Its worth it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå