Gå til innhold

FAQ: Spotify og Wimp

Kris

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Er det forskjell på proxy og invite når det gjelder hva man har tilgang på av musikk?

En kamerat har spotify gjennom en invite, mens jeg kjører proxy (guiden først i denne tråden). Kameraten min kan f.eks søke på De Lillos og får opp alle albumene, mens jeg ikke får noe treff. Trodde man hadde samme muligheter. Noen som har noe innspill til det?

Forskjellen er Norsk og Amerikansk versjon :p Når han fikk invite så fikk han fra en kompis = norsk, selvsagt siden kompisen betaler for spotify."NO".

Når du brukte proxy så brukte du en proxy fra USA, derfor får du ikke norsk musikk :p TA-DA

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Flere som har problemer med sinnsyk mye opptrafikk fra Spotify?

Den makser opplinja mi på 50KB\s, får ikke spillt WoW engang med ping under 500.

Har lasta ned alle playlistsa så de ligger lokalt.

Noen som veit hvordan man kan sette begrensning på opphastigheten? Gidder ikke betale 100kr måneden for at andre skal få høre på musikk... -_-

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har noen invites jeg også til de som måtte ønske..

#

99BXwygJKd3wb5gS

#

4aeHUdCthY74UPqb

#

JLVKGRPH7NUWfrKb

det er vansklig å finne denne tråden. kan moderatorer lenke til denne i alle de stengte trådene om spotify så vill færre lage nye tråder om det også =)

Lenke til kommentar
Er det forskjell på proxy og invite når det gjelder hva man har tilgang på av musikk?

En kamerat har spotify gjennom en invite, mens jeg kjører proxy (guiden først i denne tråden). Kameraten min kan f.eks søke på De Lillos og får opp alle albumene, mens jeg ikke får noe treff. Trodde man hadde samme muligheter. Noen som har noe innspill til det?

Forskjellen er Norsk og Amerikansk versjon :p Når han fikk invite så fikk han fra en kompis = norsk, selvsagt siden kompisen betaler for spotify."NO".

Når du brukte proxy så brukte du en proxy fra USA, derfor får du ikke norsk musikk :p TA-DA

Spotify har ikke kommet til USA enda..

Men ja, du har rett. Det er kun i Norge de har rettighetene til DeLillos, og de regner vel med at ingen andre enn nordmenn hører på det heller da? :p

Men jeg synes de regionale begrensingene er IDIOTISKE! Synes godt de kunne ha blitt kvitt de!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...