Gå til innhold

FAQ: Spotify og Wimp


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er spotify nede p.g.a tekniske problemer..

http://www.spotify.com/en/help/service-status/

 

We are currently experiencing some problems with the connection to Spotify and login

 

We are work on it as fast as we can to get the music back to you!

We are currently experiencing some problems streaming high bit rate tracks

 

Try disabling high bit rate if you experience connection errors on certain tracks

 

 

 

Merk: Jeg kjører lav bitrate og har problemer så ikke sikkert det funker.

Lenke til kommentar

Jeg har et merkelig problem her, og lurer på om det kan knyttes til driftsproblemene til Spotify?

 

Case;

Jeg har tilgang til 2 kontoer (1 privat og 1 felles) og jeg har 2 PCer disse brukes på (1 på hver).

 

Min private konto har jeg ingen problemer med, uansett hvilken maskin jeg prøver på.

Felleskontoen derimot, får jeg IKKE logget på via den ene maskinen (KUN denne ene, på den andre maskinen fungerer samme konto bra). Feilmeldingen er at jeg kan ha feil passord og ber meg lese FAQen.

 

Hva kan dette skyldes? Den påpeker at jeg kan ha feil passord, noe som ikke er tilfelle - det fungerer jo bra på en annen maskin. Og bruker jeg min private konto fungerer Spotify bra på PCen, altså er det ikke noe feil med tilkoblingen.

Lenke til kommentar
Det å fjerne reklame er rett og slett idiotisk.

Folk som gjør det fører bare til at gratisversjonen forsvinner.

Amen!!! Spotify er ikke bare en bra tjeneste, men en pioneer av en løsning på piratkopierings debatten! Det er dette som er fremtiden! For gudsskyld at du er så kjip at du ikke betaler 99kr mnd er det greit. Men å rett og slett ødelegge tjenesten på den måten der er utrolig idiotisk!

 

I det minste bare prøv å ha litt moral!!

Lenke til kommentar
hei jeg har 10 invites til spotify for folk som har lyst prøve spotify.bare skriv email adressen din så skal jeg sende dere invites til jeg går tom.

 

Jeg er vel relativt sent ute med å svare på denne gavepakken, men det er jo lov å prøve seg. Hvis du fortsatt har invite, så blir jeg veldig glad om jeg får.

 

[email protected]

 

Har prøvd proxy, men får det ikke til å funke. Mulig jeg gjør noe feil, selv om jeg følger guiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...