IcedInsanity Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Gledesdrepere Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Da er spotify nede p.g.a tekniske problemer.. http://www.spotify.com/en/help/service-status/ We are currently experiencing some problems with the connection to Spotify and login We are work on it as fast as we can to get the music back to you! We are currently experiencing some problems streaming high bit rate tracks Try disabling high bit rate if you experience connection errors on certain tracks Merk: Jeg kjører lav bitrate og har problemer så ikke sikkert det funker. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Funker fint her, men hadde litt problemer for noen timer siden. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 No problems Lenke til kommentar
iEirik Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Kan du fortsatt få invitasjonskode til Wimp på Twitter? Okey... Jeg skulle til å legge ut denne posten, men jeg gikk innom Twitter først. Nå har jeg Wimp. YEAAAAAH!!! EDIT: Så; ja. Endret 23. september 2009 av iEirik Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hvordan er forskjellen på lydkvaliteten på Spotify og Wimp? Er det så at begge er på 192 kbps? Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Er det bare meg eller har spotify hatt seriøse stabilitets problemer de siste dagene? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Ble logget ut nå jeg og =/ Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har sendt mail og prøvd å få en invite til Wimp. Har ikke fått noe svar Om noen her har en til overs hadde jeg blitt veldig glad hvis jeg fikk en. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg har et merkelig problem her, og lurer på om det kan knyttes til driftsproblemene til Spotify? Case; Jeg har tilgang til 2 kontoer (1 privat og 1 felles) og jeg har 2 PCer disse brukes på (1 på hver). Min private konto har jeg ingen problemer med, uansett hvilken maskin jeg prøver på. Felleskontoen derimot, får jeg IKKE logget på via den ene maskinen (KUN denne ene, på den andre maskinen fungerer samme konto bra). Feilmeldingen er at jeg kan ha feil passord og ber meg lese FAQen. Hva kan dette skyldes? Den påpeker at jeg kan ha feil passord, noe som ikke er tilfelle - det fungerer jo bra på en annen maskin. Og bruker jeg min private konto fungerer Spotify bra på PCen, altså er det ikke noe feil med tilkoblingen. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Her er noen flere invitasjoner til de som måtte trenge det. kBKNTwDfLjbN2nTj mcnLfnUJ2RAmqXxm 7muqqt7nLDA3mA4V REJ4JmnMmpzW7b6u LR4BMLhtJcwgckue Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Hvordan få konto: http://smexdesign.se/spotify-invites/ Hvordan bli kvitt reklame: http://smexdesign.se/tips/ta-bort-reklamen...fy-reklamfritt/ For dem som ikke vil bruke sin vanlige email til registrering: http://www.guerrillamail.com/ Endret 25. september 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Nå funker guiden i førstepost igjen. Måtte bare endre en lenke som ikke funket lenger Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det å fjerne reklame er rett og slett idiotisk. Folk som gjør det fører bare til at gratisversjonen forsvinner. Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det å fjerne reklame er rett og slett idiotisk. Folk som gjør det fører bare til at gratisversjonen forsvinner. Amen!!! Spotify er ikke bare en bra tjeneste, men en pioneer av en løsning på piratkopierings debatten! Det er dette som er fremtiden! For gudsskyld at du er så kjip at du ikke betaler 99kr mnd er det greit. Men å rett og slett ødelegge tjenesten på den måten der er utrolig idiotisk! I det minste bare prøv å ha litt moral!! Lenke til kommentar
andymac Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 er det noen som kan hjelpe meg å installere Wimp på Hero'en min? Får det ikke til Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg er nok litt dum, men hvor finner jeg wimp på twitter? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 http://twitter.com/aspiromusic Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Takker, innser nå at jeg er en skikkelig twitter noob... Hvordan sender jeg dem en pm? Lenke til kommentar
sveisen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 hei jeg har 10 invites til spotify for folk som har lyst prøve spotify.bare skriv email adressen din så skal jeg sende dere invites til jeg går tom. Jeg er vel relativt sent ute med å svare på denne gavepakken, men det er jo lov å prøve seg. Hvis du fortsatt har invite, så blir jeg veldig glad om jeg får. [email protected] Har prøvd proxy, men får det ikke til å funke. Mulig jeg gjør noe feil, selv om jeg følger guiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå