colagutten97 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Prøv å last ned Spotify på nytt. Spotify skal virke i W7. ja men eg har prøvd det. Lenke til kommentar
finnskogen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 funker hos meg Lenke til kommentar
colagutten97 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 funker hos meg ok. ikkje oss meg. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Gjør som det står i feilmeldingen, send en mail til Spotify. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Gjør som det står i feilmeldingen, send en mail til Spotify. funker fint her også.. men lol ikke bruk LimeWire xD Lenke til kommentar
colagutten97 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Gjør som det står i feilmeldingen, send en mail til Spotify. ok ka skal eg si da ?? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Si hva som skjer når du starter Spotify + det bildet i førstepost. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg har hørt at man bare kan installere Spotify på 1 maskin, stemmer det? Så hvis jeg registrerer meg på jobben, så vil jeg ikke kunne logge inn hjemme? Bare noe jeg har hørt Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Andrraz, jeg har logget meg inn på 4 forskjellige pc-er så tror det går bra Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ah, kjekt å vite. Takker for svar Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Siden du bruker LimeWire så kan problemet godt være virus/spyware/adware. Ikke bruk det programmet. Mesteparten av programmer og filer der er infiserte. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Spotify er i "skyen", så det spiller absolutt ingen rolle hvor du logger inn fra - så lenge landet er godkjent for bruk av tjenesten. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 We don't officially support Windows 7 but we are aware of this error and are working on a fix, there is no timeline at the moment when the fix will be released. http://getsatisfaction.com/spotify/topics/...red_address_0x0 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Står at den oppstår på build 7070, som da er før RC-kandidaten. Ser nå at trådstarter ikke bruker RTM-utgaven av Windows. Har selv ikke hatt noen problemer på noen av mine 3 PC-er og Spotify. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Innlegg fra en tilsvarende tråd er flyttet over i denne. Da forumet kategoriserer innlegg etter når de ble opprettet kan det forekomme at noen innlegg ikke ligger i kronologisk rekkefølge. Husk å bruke, søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kjører selv build 7600, ikke hatt et eneste problem. Ang Wimp, dette sies å være "gratis" på mobilnettet. Vil dette gjelde uavhenging av mobil abb? Vet ikke hvordan Wimp satser internasjonalt, men gjelder dette også i utlandet? Spotify har offline mode, men wimp med gratis mobilnett bruk vil i utganspunktet bli min favoritt om prisen er den samme! Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hei, trenger en spotify invite, fint om noen sender den på pm. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Hei,trenger en spotify invite, fint om noen sender den på pm. Har du tatt deg tid til å lese guiden? Så vidt jeg vet så fungerer den fortsatt Natrich Endret 20. september 2009 av Natrich Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Virker ikke nei. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Virker ikke nei. Hmm dumt, Spotify begynt å bli sære? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå