KILMAS Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 har sendt deg en invite til spotify Har hørt så mye om det der, men aldri prøvd, så koffor ikkje? [email protected] Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Innlegg fra en tilsvarende tråd er flyttet over i denne. Da forumet kategoriserer innlegg etter når de ble opprettet kan det forekomme at noen innlegg ikke ligger i kronologisk rekkefølge. Husk å bruke, søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 flere av dere som ville ha invitasjon til spotify har allerede registert email adressen hos spotify.jeg gir invitasjon til de som ikke har registert email adresse hos spotify Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 bruker spotify vanlig til hjemme og er nesten litt avhengig. Nå befinner jeg meg midlertidig i USA ut året, å på spotify kommer det opp en feilmelding om at adressen min ikke stemmer (noe jeg helller ikke får forandret). Noen måte å få fikset dette på uten å kjøpe premium? trenger musikk:/ Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Finnes det flere måter å skaffe Wimp på enn de to som er nevnt i første post? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Ikke som jeg har fått med meg. Men betaen slutter i Oktober (tror jeg), så da kan du sikkert få kjøpt det. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 har sendt deg en invite til spotify Har hørt så mye om det der, men aldri prøvd, så koffor ikkje? [email protected] Den e fin, innstallerte det idag og damen ble storfornøyd Det var ganske mye musikk der inne fra forskjellige sjangre ja Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Haster. noen som kan fortelle meg hvilken sang dette er? http://open.spotify.com/track/0C3NEzyeYHvbt6OIjFAIzT Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Come Here - OneRepublic Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Haster.noen som kan fortelle meg hvilken sang dette er? http://open.spotify.com/track/0C3NEzyeYHvbt6OIjFAIzT Come Home av OneRepublic, er vel ikke så vanskelig å se? Forøverig så skal denne tråden benyttes når man lurer på hvilken sang/artist det er. Endret 15. september 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 spotify funker ikke hvis du ser lengre opp!! Takk Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 spotify funker ikke hvis du ser lengre opp!! Takk Beklager så ikke det. Den tråden jeg linket til er ganske bra, man får svar fort og som oftest riktig Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hi I'm Jonathan from Spotify, I would like to ruin your playlist with my offer you are not going to buy. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 spotify funker ikke hvis du ser lengre opp!! Takk Beklager så ikke det. Den tråden jeg linket til er ganske bra, man får svar fort og som oftest riktig Skal huske det til neste gang:) Vet ikke forresten hvordan jeg kan få løst spotify problemet mitt? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Du får fikset det ved å kjøpe premium. Ellers kan du prøve å ta det gjennom en norsk proxy. Jeg er litt usikker på hvordan du gjør det. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Spotify låser seg til det landet man velger etter 2 uker eller noe slikt. Så om du skal ha gratis Spotify må du lage en ny konto og velge USA (om det er mulig). Eventuelt bare betale. (Endret: Vet ikke om de har endret på ting i det siste, du kan jo sjekke om du får endret land inne på din konto på Spotify sine websider) Endret 15. september 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Nei, funker det funker ikke! Noen som har en invite til meg da? (A) Lenke til kommentar
colagutten97 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 spotify funker ikkje i windows 7 kofor ikkje ?? kjem berre opp dette. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Prøv å last ned Spotify på nytt. Spotify skal virke i W7. Lenke til kommentar
nAD Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Får ikke feilmelding hos meg, låser hele systemet mitt. Funket i går, strange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå