Horrorbyte Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Nei, det går ikke. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Spotify funka her på hawaii btw ^^ Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 hva skjer med at alle sangene ikke r som de skal være? og må jeg bytte postkode Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 hva skjer med at alle sangene ikke r som de skal være? og må jeg bytte postkode 1. spørsmål, det er ikke alle plateselskaper som lar sangene til artistene bli lagt ut, finnes mange "fan" sanger der ute. Noen av Metallicas sanger er fra Rock Hero. 2. spørsmål, for at du skal ha spotigy uten invite så må du gjennom proxy så du "bor" i England. Deretter endrer du til en norsk postkode. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) jeg har endra til Country: norway postcode: 1334 postcoden er bare en random kode. og desverre er metallica fav bandet mitt å det var bare fukka metallica sanger -.- Endret 4. september 2009 av medlem-173043 Lenke til kommentar
slakte Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ved å registrere seg slik som det står i guiden, må man vente 2 uker før man kan starte å bruke spotify, eller kan man bruke den med en gang etter instalasjonen? ps: Om noen har en invite så tar jeg gjerne imot du kan begynne å bruke den med en gang;) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Wimp delen av det du har "skrevet" ser ut som CopyPaste...Yepp it is! Men no problem! Det er mange som har hentet infoen fra deres sider. Det står jo nederst i førstepost hvor jeg har hentet det fra da. Er ikke noe vits å skrive det på nytt når det står bra nok på aspiro's hjemmesider. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Faen da, hvordan får jeg invitasjon.. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Faen da, hvordan får jeg invitasjon.. Eller du kan lese guiden Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Kommer til Download Spotify for Windows, men får ikke åpna filen eg skal laste ned...en Part fil?? Noen som kan hjelpe med det? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Prøv å last ned denne. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Du er en knupp Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Prisen for Spotify er vel 1188 per år, ikke 999? Ihvertfall det jeg får opp. Endret: Men bra initiativ. Endret 6. september 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Ser ut som prisen har gått opp. For den var 999kr før. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Ja, slags tilbud om man betalte for mange måneder om gangen. Nå er det derimot fast månedpris. Lenke til kommentar
Loff3n Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 hei lurer på om noen kunne være så snill og sende meg en spotify invite code? hadde vært supert om noen kunne, send på PM. takk på forhånd Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Faen da, hvordan får jeg invitasjon.. Eller du kan lese guiden Åja, oooops Hvis noen kune være så snille og sende meg en invitsjon så ville jeg blitt meget takknemlig Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det er allerede en Spotifytiggetråd på forumet, bruk søkefunksjonen... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 hei lurer på om noen kunne være så snill og sende meg en spotify invite code? hadde vært supert om noen kunne, send på PM. takk på forhånd Åh..LES tråden da så kan du skaffe deg det selv. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Det er allerede en Spotifytiggetråd på forumet, bruk søkefunksjonen... Eller bare les førstepost i denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå