Thor. Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Leser du en gang til så ser du at det må gjøres innen to uker.. "Innen to uker må kontoen bli gjort 'norsk'." Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Man må ikke, men etter at fristen er gått ut får du ikke brukt kontoen med en norsk IP uten å endre land til Norge. Med andre ord kan du bruke kontoen umiddelbart etter registrering. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Det er en ting jeg har lurt litt på. Hvordan får en bruker invites? Altså at du får tildelt tokens som du kan gi videre. Må du har kjøpt Spotify for å få dette? Bare lurer ettersom jeg har vært registrert (med en gratis invite) i et par måneder nå, og har enda ikke fått noen invites. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Du må betale for å få invites Jeg skal skrive litt om Spotify til iPhone når det kommer litt mer info også : )) Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Jeg har en Wimp invite til overs, send en PM om du vil ha den EDIT; Gitt bort! Endret 4. august 2009 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Wimp delen av det du har "skrevet" ser ut som CopyPaste... Yepp it is! Men no problem! Det er mange som har hentet infoen fra deres sider. Jeg kunne godt ha tenkt meg en Wimp invitasjon hvis noen av dere har en og avse. Endret 4. august 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg liker Wimp mye bedre en Spotify. Lenke til kommentar
o2man Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hei Jeg får ikke byttet til Norge på land. Går inn på spotify.com for å editere min konto. Inne på edit profil får jeg ikke muligheten til å bytte fra UK til Norway. Er det noen andre som har opplevd samme problemet og vet hvordan man skal løse dette? Lenke til kommentar
o2man Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hei Jeg får ikke byttet til Norge på land. Går inn på spotify.com for å editere min konto. Inne på edit profil får jeg ikke muligheten til å bytte fra UK til Norway. Er det noen andre som har opplevd samme problemet og vet hvordan man skal løse dette? Hmm nå funker det å bytte til Norge. Kanskje der var jobbpcen som var problemet. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Noen som vet om Premium-brukere får tilgang til hele katalogen, eller er det fremdeles begrensninger på hvilken musikk man får lov til å høre på? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det er fortsatt regionale begrensninger ja, som premiumbruker får du tilgang til enkelte album noen dager før andre. Men det er vel verdt 99kr mnd for å slippe å høre Lotta Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ja, fytti, den er jeg drittlei... sammen med "Users have asked for more ways of..." Tipper de fant den stemmen som var mest irriterende! Vurderer sterkt å hoste opp en tusenlapp for slippe reklamen, men hadde det ikke vært for begrensingene... da hadde jeg gjort det med en gang! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Noen som har en invite til overså som de kunne være så snill og Pm'e meg? Prøver å skaffe en account til mamma Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hvis noen har en invite til Wimp så send meg en PM Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Noen som har en invite til overså som de kunne være så snill og Pm'e meg? Prøver å skaffe en account til mamma Hvis du mener til Spotify står det i førstepost Til Wimp har jeg dessverre ikke flere. Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Takker for en super guide Den kom til stor nytte når jeg skulle fikse spotify for en venn. Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 mulig å sjekke hvor mange som har adda playlista di? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Det tror jeg ikke går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå