Matryoshka Doll Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 har nylig byttet til wimp får å prøve det. men det er et problem, jeg vet ikke hvordan jeg får spillelistene offline på pc(windows). har meget ustabilt nett og vil derfor ha de offline. noen som vet? Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Du får ikke lastet ned offline på pc, kun mobil. En liten svakhet ved Wimp der altså. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Tenkte sjekke Wimp eller Tidal. Men hvis jeg forstår det rett har ikke noe av dem gratisopplegg med reklame sånn som Spotify? Kun betalopplegg?Bare Spotify som har gratis tilgang? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Hvis du har kabel-tv fra Canal Digital har du Wimp (uten offlinemodus) inkludert i abonnementet. Gjelder vel noe sånt som 700.000 husstander. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Synes det blir dårligere og dårligere utvalg på alle disse musikkstreamingstjenestene. Noen artister velger å fjerne alt, andre har bare et utvalg av album, og nå er det også noen som bare legger ut smakebiter fra sine album. Hvis dette er veien artistene velger å gå, ser ikke framtiden til Spotify, Wimp, Play og andre særlig lys ut. Nytter ikke å argumentere med at de har millioner av låter der inne, så lenge de ikke har den musikken jeg vil ha. Hvem gidder betale for det? Jeg er på vippen til å kutte ut allerede. 1 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Får ikke Spotify til å vise mine lokale filer lenger. Vises kun en "overskrift" hvor det står hvor mange sanger og hvor mange timer musikk som ligger der, men innholdet vises ikke og er ikke mulig å spille av. Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Noen andre som har problemer med ikonet til Tidal i windows? Både ikonet på snarveien for å starte Tidal, og ikonet som vises på linjen nederst når Tidal kjører forsvinner med ujevne mellomrom. Blir erstattet med et hvitt blankt ark. Mulig det skjer ved hver oppdatering? Er litt irriterende. Skjer det samme på to forskjellige pcer jeg har. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Noen som deler Spotify premium på tvers av familien, altså søsken, foreldre osv når man ikke bor i samme hus og deler nettlinje? Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 (endret) Hvilke billige nettkurs kan man melde seg på for å få studentkort? Endret 11. april 2018 av Tacanacy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå