AdNauseam Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hei! Jeg har et spørsmål ang. Spotify, som jeg håper noen kan svare på: Jeg har nylig subscriba en spilleliste som en kompis har satt sammen. Jeg vet at den oppdaterer seg i form av at hvis han legger til en sang, så legges den til hos meg også. Men hva skjer hvis han velger å slette hele listen? Da blir listen borte, også for deg (altså hvis det er han som har laget listen). Den som har opprettet listen har administrative rettigheter. Du kan jo selvsagt kopiere sangene til en backup-liste, men da vil ikke den listen du opprettet inneholde de nye sangene han legger til i sin liste. Var dette forståelig? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Er bilde av knappen jeg snakker, spørsmålet er, når den er av, vil sangene jeg spiller av fortsatt vises hos andre i spotify sidebaren? Eneste er at de ikke vil postes på Facebook lenger? Dette er en testkaninknapp, så vidt jeg vet har ikke alle denne enda. Det skal være det samme som "Show what I listen to on Facebook", så er denne av vil du ikke poste hva du hører på på Facebook (99 % sikker). Ok, takk! Endret 11. juni 2012 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Er bilde av knappen jeg snakker, spørsmålet er, når den er av, vil sangene jeg spiller av fortsatt vises hos andre i spotify sidebaren? Eneste er at de ikke vil postes på Facebook lenger? Dette er en testkaninknapp, så vidt jeg vet har ikke alle denne enda. Det skal være det samme som "Show what I listen to on Facebook", så er denne av vil du ikke poste hva du hører på på Facebook (99 % sikker). Okay, takker =) Men regner da med at den knappen bare gjelder for facebook og ikke den sidebaren i selve spotify som viser hva folk hører på som du har på spotify lista? Så selv om jeg har skrudd av den knappen, så vil fortsatt sanger jeg spiller vises i denne sidebaren til andre? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Nei, sangene du spiller skal så vidt jeg vet ikke vises i sidebaren. Endret 11. juni 2012 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
TheLittlePoet Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Gikk for første gang tom for spilletid på gratisversjonen av Spotify - trist opplevelse. Slik jeg har forstått det, så får jeg 2,5 timer per uke. Er 10 timer maks? Eller fortsetter den å samle opp tid etter 4 uker? (Kan man få 12,5?) Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Gikk for første gang tom for spilletid på gratisversjonen av Spotify - trist opplevelse. Slik jeg har forstått det, så får jeg 2,5 timer per uke. Er 10 timer maks? Eller fortsetter den å samle opp tid etter 4 uker? (Kan man få 12,5?) Nei, det er 10 timer per måned. Men er ikke mye penger som skal til for å få ubegrenset med musikk. La oss si at du kjøper 3 sjokolader en måned, synes du dette da koster masse? Spotify koster det samme, og du har det lenger enn noen minutter. Lenke til kommentar
bas Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Hei, ganske fersk på Wimp, fått det med "på kjøpet" i Canal Digital pakka mi. Det jeg lurer på er om musikk jeg betaler for og laster ned kan fritt brukes på tilnærmet det meste (i hvertfall de mest vanlige) avspillerne, eller får man et ublu format (ser jo at det står MP3) eller andre sperrer som gjør at jeg ikke kan spille det av på hva jeg vil (skjønner selvfølgelig at det er på digitalt format, jeg forventer ikke å kunne spille det av platespilleren min )? Jeg ønsker ikke å betale og laste ned ting jeg ikke kan fritt bruke i ettertid. Endret 10. juli 2012 av bas Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Hei! Jeg får for øyeblikket ikke logget inn på min Spotify account. Jeg får bare følgende beskjed: An error occured: A firewall may be blocking Spotify. Please update your firewall to allow Spotify (error 117). Additionally you could try to change the currently used proxy settings. Til nå har jeg prøvd følgende uten en løsning på problemet: - Lage et nytt unntak for Spotify i brannmuren. - Reinstallere Spotify. - Logge inn når brannmur og AVG er deaktivert. - Kjøre Ccleaner. - Logge inn med hver av de forskjellige proxy-alternativene. Noen som vet noe mer jeg kan prøve? Endret 25. juli 2012 av Pilkern Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hei! Jeg får for øyeblikket ikke logget inn på min Spotify account. Jeg får bare følgende beskjed: An error occured: A firewall may be blocking Spotify. Please update your firewall to allow Spotify (error 117). Additionally you could try to change the currently used proxy settings. Til nå har jeg prøvd følgende uten en løsning på problemet: - Lage et nytt unntak for Spotify i brannmuren. - Reinstallere Spotify. - Logge inn når brannmur og AVG er deaktivert. - Kjøre Ccleaner. - Logge inn med hver av de forskjellige proxy-alternativene. Noen som vet noe mer jeg kan prøve? Prøv og avinstaller AVG, kan være det som trasser litt. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Prøv og avinstaller AVG, kan være det som trasser litt. Takker og bukker, nå funker det igjen! Du har vel ikke tilfeldigvis et bra antivirus program å anbefale i samme slengen? Nå som AVG er ute av bildet Ikke avast, da jeg allerede har brukt opp min free trial. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Prøv og avinstaller AVG, kan være det som trasser litt. Takker og bukker, nå funker det igjen! Du har vel ikke tilfeldigvis et bra antivirus program å anbefale i samme slengen? Nå som AVG er ute av bildet Ikke avast, da jeg allerede har brukt opp min free trial. Jeg vil anbefale microsoft security essentials, kjempe bra AV som ikke maser HELE tiden:P Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Slenger meg på her, jeg vil også anbefale Microsoft Security Essentials! Rett og slett fantastisk bra programvare! God ytelse, bruker ikke mye ressurser, kjører i bakgrunnen og maser bortimot aldri. Den oppdaterer seg selv, og har fått gode resultater i virus-tester! UI-et er ikke så værst heller. Faktisk veldig bra for vanlige forbrukere som glemmer å oppdatere/stelle programvare. Dette anti-virus-programmet gjør alt selv. Programvare som AVG og AVAST skal du holde deg langt unna! Vet ikke hvor mange slike installasjoner jeg har fjernet rundt om kring! De gir grei beskyttelse, men utenom har de bare negative sider! Du vil merke stor forskjell når/hvis du bytter til Microsoft Security Essentials. SUPERAntiSpyware er også veldig bra! Du må betale for sanntidsbeskyttelse, men det finnes en gratisversjon som lar deg scanne maskinen så mange ganger du vil. Denne programvaren har også fått gode resultater. Men her må du huske å skanne selv (og skru av tjenster og oppstart som kommer med installasjonen). Hvis du kjøper fullversjonen kan den skanne f.eks. en gang i måneden av seg selv, og samtidig gi deg sanntidsbeskyttelse. Jeg bruker gratisversjonen til å skanne av og til, men du klarer deg fint med Microsoft Security Essentials! Den gir god beskyttelse! Endret 26. juli 2012 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg er veldig fornøyd med Comodo Intrnet Security. Men de har en etalversjon og, så du må huke bort en del under instalasjonen så du ikke skal få med ekstratjenester som ber om aktivering (Geek Buddy, f.eks.) Den e veldi flink til å ikke bry deg, vanligvis. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hei Eg bestemte meg for å teste wimp gratis 30 dager og vart ikkje fornøgt med det. so avinstallerte det. Ser no eg har betalt for 4 månadar utan at eg viste om det. Spurte supporten om eg kunne få pengane tilbake men fikk surt svar tilbake med nei. Har eg noko eg kunna sakt i det? eller har Wimp folka full rettigheit her Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Hei Eg bestemte meg for å teste wimp gratis 30 dager og vart ikkje fornøgt med det. so avinstallerte det. Ser no eg har betalt for 4 månadar utan at eg viste om det. Spurte supporten om eg kunne få pengane tilbake men fikk surt svar tilbake med nei. Har eg noko eg kunna sakt i det? eller har Wimp folka full rettigheit her WiMP-gjengen har nok full rett her, dette er nok din egen feil, du må logge deg inn på hjemmesiden til WiMP for å kansellere abonnementet ditt. Endret 23. august 2012 av Hafti Lenke til kommentar
knegg Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Kanselerte for 2 daga sidan, men surt lika vell. Tok meg ikkje gode nukk tida til å lese alt man accepter. Føle seg bra lurt igrunn og svekka tillit til selskapet Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Du leser ikke de du godtar og klarer å ikke få med deg at et beløp trekkes fra kortet ditt hver måned i sluten av måneden. Hvorfor tror du du måtte oppgi kortnummer med en gang nårførste måed er gratis? Har du noen gang vært borti den typen tilbud som IKKE fungerer på den måten? Ville heller fått svekket tillitt til meg selv, var jeg deg. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Wimp er det første programmet mitt der eg tasta inn kort infoen for å bruke eit programm gratis, nei eg rekna ikkje med eg ville bli trekt etter 30 dager men klok av skade Ngz so kjeme eg no aldri til å gjere noko sånt igjen. Men det so var surt va supporten, veldi frekke han som svarte meg. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Når man må fylle inn betalingsinformasjon for å prøve gratis, så er det implisitt at abonnementet vil løpe til oppsigelse. Går det over prøveperioden, så må du betale. Men det varierer hvor flinke de ulike tilbyderne er til å opplyse om det. LinkedIn sendte meg for eksempel en hyggelig e-post i god tid før prøveperioden gikk ut, der de tydelig informerte om at jeg måtte stoppe abonnementet dersom jeg ikke ønsket å betale. Men felles for alle, er naturligvis at dette skal stå i betingelsene. Problemet er at nesten ingen leser dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå