Gå til innhold

FAQ: Spotify og Wimp

Kris

Anbefalte innlegg

Wimp bruker Adobe Air, som liksom skal gjøre at air-apps fungerer likt på ulike plattformer. Det fungerer sjelden lot, og enda jeldnere tester noen air-apps på flere OS. Air suger generelt balle, og er derfor noe mange brukere og alle utviklere som vet hva de driver med, generelt holder seg unna.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hørtes ut som en dårlig ide å bruke wimp, da. Det merkeligste er liksom at den klarer å legge til en sang, men klarer ikke å legge til riktig sang. Konsekvent nummer to på lista. Dersom jeg forsøker å slette en sang fra ei importert spilleliste sletter den kun nummer en på hele lista, uten unntak.

Har lite lyst til å gå til Spotify, men det virker ikke som at jeg har så mye valg.

Lenke til kommentar

Jeg får gratis Wip gjennom Canal Digital, så har jeg den til mukkk som Spotify ikke har, og kun det. Litt stress å måtte legge over mp3filer manuelt til mobilen med Spotify, men Wimp har jo så dårlig kvalitet på mobil uansett, så akkurat der er den uansett uaktuell.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Spotify er ikke tilgjengelig i Canada. Jeg skal flytte til Canada nå i høst og lurer på hva som vil skje med min spotifytilgang?

Skulle det vise seg at jeg mister det, så går livet mitt i ruiner... Jeg er en musikkoman og har alt jeg vil ha på den spotifybrukeren min!

Lenke til kommentar

Det har vel med at det er kjøpt i et land der rettighetene er i orden. I det hele tatt er det mange rare løsninger på slike ting. Gratistjenester blir gjerne blokkert helt, og for Spotify sin del er det begrenset hvor lenge man kan bruke det i utlandet dersom man ikke betaler. Jeg anbefaler å ta kontakt med Spotify om du vil ha detaljer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

1.5.47 er siste ja. Har prøvd å avinstallere og reinstallere Wimp, og sjekket at Wimp ligger inne på lista over programmer som er unntatt Windows-brannmuren, men Wimp gir likevel beskjed om at jeg enten ikke er tilkoblet internett, eller at det blir blokkert av brannmuren.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Lurer på en liten ting angående Spotify, hvis man slår av "Post to Facebook" vil man da også slutte å poste hvilken sanger man spiller av i den sidebaren i spotify? Eller er den noe annet?

Jeg får ikke opp det alternativet. Hos meg står det "Show what I listen to on Facebook", jeg har denne umerket.

På tidligere versjoner sto det vel "Get personal recommendations by sending music you play to Facebook's Open Graph".

Du kan gjerne laste opp en kopi av skjermbildet.

Forresten, en god nyhet, nå blir 320 kbps på mobil-app-en en realitet! :D

Lenke til kommentar

Lurer på en liten ting angående Spotify, hvis man slår av "Post to Facebook" vil man da også slutte å poste hvilken sanger man spiller av i den sidebaren i spotify? Eller er den noe annet?

Jeg får ikke opp det alternativet. Hos meg står det "Show what I listen to on Facebook", jeg har denne umerket.

På tidligere versjoner sto det vel "Get personal recommendations by sending music you play to Facebook's Open Graph".

Du kan gjerne laste opp en kopi av skjermbildet.

Forresten, en god nyhet, nå blir 320 kbps på mobil-app-en en realitet! :D

post-21999-0-56249600-1339330076.png

Er bilde av knappen jeg snakker, spørsmålet er, når den er av, vil sangene jeg spiller av fortsatt vises hos andre i spotify sidebaren? Eneste er at de ikke vil postes på Facebook lenger?

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har et spørsmål ang. Spotify, som jeg håper noen kan svare på:

Jeg har nylig subscriba en spilleliste som en kompis har satt sammen. Jeg vet at den oppdaterer seg i form av at hvis han legger til en sang, så legges den til hos meg også. Men hva skjer hvis han velger å slette hele listen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...