NgZ Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Wimp bruker Adobe Air, som liksom skal gjøre at air-apps fungerer likt på ulike plattformer. Det fungerer sjelden lot, og enda jeldnere tester noen air-apps på flere OS. Air suger generelt balle, og er derfor noe mange brukere og alle utviklere som vet hva de driver med, generelt holder seg unna. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Det hørtes ut som en dårlig ide å bruke wimp, da. Det merkeligste er liksom at den klarer å legge til en sang, men klarer ikke å legge til riktig sang. Konsekvent nummer to på lista. Dersom jeg forsøker å slette en sang fra ei importert spilleliste sletter den kun nummer en på hele lista, uten unntak. Har lite lyst til å gå til Spotify, men det virker ikke som at jeg har så mye valg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg får gratis Wip gjennom Canal Digital, så har jeg den til mukkk som Spotify ikke har, og kun det. Litt stress å måtte legge over mp3filer manuelt til mobilen med Spotify, men Wimp har jo så dårlig kvalitet på mobil uansett, så akkurat der er den uansett uaktuell. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hva er maks filoppløsning på mobilversjonen til WiMP? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 128kbps mener jeg. Var det før ihvertfall. Det er "høy kvalitet" Standard er vel 96kbps. *grøsse* Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Spotify er ikke tilgjengelig i Canada. Jeg skal flytte til Canada nå i høst og lurer på hva som vil skje med min spotifytilgang? Skulle det vise seg at jeg mister det, så går livet mitt i ruiner... Jeg er en musikkoman og har alt jeg vil ha på den spotifybrukeren min! Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Spotify er ikke tilgjengelig i Canada. Jeg skal flytte til Canada nå i høst og lurer på hva som vil skje med min spotifytilgang? Så lenge du betaler for Spotify (Premium eller Unlimited), så skal det gå fint. http://www.spotify.com/no/about/features/use-from-anywhere/ Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Så hvorfor skal ikke alle i hele verden kunne skaffe seg spotify da? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Det har nok med rettigheter å gjøre. Det tok jo lang tid før det ble tilgjengelig i USA, nettopp fordi det var stor skepsis i bransjen der borte. Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Men hvorfor vil jeg ha rettigheter når jeg flytter til Canada? Jeg er jo faktisk en Canadisk statsborger.. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Det har vel med at det er kjøpt i et land der rettighetene er i orden. I det hele tatt er det mange rare løsninger på slike ting. Gratistjenester blir gjerne blokkert helt, og for Spotify sin del er det begrenset hvor lenge man kan bruke det i utlandet dersom man ikke betaler. Jeg anbefaler å ta kontakt med Spotify om du vil ha detaljer. 1 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Flere enn meg som ikke får logget inn på Wimp etter siste softwareoppdatering? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg har versjon 1.5.47 (3) og har ingen problemer med å logge inn. Aner ikke om det er siste versjon, siden jeg bruker Spotify til vanlig. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 1.5.47 er siste ja. Har prøvd å avinstallere og reinstallere Wimp, og sjekket at Wimp ligger inne på lista over programmer som er unntatt Windows-brannmuren, men Wimp gir likevel beskjed om at jeg enten ikke er tilkoblet internett, eller at det blir blokkert av brannmuren. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Lurer på en liten ting angående Spotify, hvis man slår av "Post to Facebook" vil man da også slutte å poste hvilken sanger man spiller av i den sidebaren i spotify? Eller er den noe annet? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Lurer på en liten ting angående Spotify, hvis man slår av "Post to Facebook" vil man da også slutte å poste hvilken sanger man spiller av i den sidebaren i spotify? Eller er den noe annet? Jeg får ikke opp det alternativet. Hos meg står det "Show what I listen to on Facebook", jeg har denne umerket. På tidligere versjoner sto det vel "Get personal recommendations by sending music you play to Facebook's Open Graph". Du kan gjerne laste opp en kopi av skjermbildet. Forresten, en god nyhet, nå blir 320 kbps på mobil-app-en en realitet! Lenke til kommentar
Lina Mathilde ♥ Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Er det mulig å hindre Spotify i å åpne seg automatisk når jeg starter maskinen? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Er det mulig å hindre Spotify i å åpne seg automatisk når jeg starter maskinen? Ja, dette kan du endre i innstillingene. Ctrl+P - Bla helt ned og velg "Don't open automatically". Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Lurer på en liten ting angående Spotify, hvis man slår av "Post to Facebook" vil man da også slutte å poste hvilken sanger man spiller av i den sidebaren i spotify? Eller er den noe annet? Jeg får ikke opp det alternativet. Hos meg står det "Show what I listen to on Facebook", jeg har denne umerket. På tidligere versjoner sto det vel "Get personal recommendations by sending music you play to Facebook's Open Graph". Du kan gjerne laste opp en kopi av skjermbildet. Forresten, en god nyhet, nå blir 320 kbps på mobil-app-en en realitet! Er bilde av knappen jeg snakker, spørsmålet er, når den er av, vil sangene jeg spiller av fortsatt vises hos andre i spotify sidebaren? Eneste er at de ikke vil postes på Facebook lenger? Lenke til kommentar
TheLittlePoet Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hei! Jeg har et spørsmål ang. Spotify, som jeg håper noen kan svare på: Jeg har nylig subscriba en spilleliste som en kompis har satt sammen. Jeg vet at den oppdaterer seg i form av at hvis han legger til en sang, så legges den til hos meg også. Men hva skjer hvis han velger å slette hele listen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå