dTd Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Er det meninga spotify skal trekke 99 kr hver mnd automatisk? Er rimlig sikker på at jeg ikke valgte noe slikt alternativ når jeg bare skulle ha det den ene mnd for å ha på hytta i jula, men nå har den altså trekt 99 kr til for neste mnd ser jeg i nettbanken, hvor finner jeg innstillinger for dette? Edit: fant ut av det under subscription på spotify.com Endret 23. januar 2011 av dTd Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Ja, det er meningen. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Må man fortsatt skaffe seg invite for å få Spotify Free? Har Spotify Open, men den jævla time-limiten irriterer livskiten ut av meg. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ja. Du kan skaffe deg en invite i denne tråden. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Tusen takk for det Trygve. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Noen som har merket at spotify laster opp data? Noen som vet hvorfor? Og set var liksom ikke snakk om par kB/s men nermere 60-70kB/s. Vet ikke om det bare var et engangstilfelle eller hva men jeg merket det godt når jeg spilte litt online i går med spotify i bakgrunn... Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Noen som har merket at spotify laster opp data? Noen som vet hvorfor? Og set var liksom ikke snakk om par kB/s men nermere 60-70kB/s. Vet ikke om det bare var et engangstilfelle eller hva men jeg merket det godt når jeg spilte litt online i går med spotify i bakgrunn... Spotify er basert på P2P teknologi for å minske belastning på deres servere... Derfor vil du merke at den laster opp data når du er online ja /Espen Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg for min del har registrert over 2 MB/s i svært korte perioder, så jeg regner med at jeg i de tilfellene har forsynt en eller annen med 20 Mbps eller mer med en låt. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ah det var jeg ikke klar over faktisk da jeg har brukt spotify og online gaming sammen mye, men har ikke merket det før faktisk( har merket i det den skifter sang men nå har jeg premium og har ikke merket det heller nå i det siste)... Cræp det var kjipt Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Trenger sårt en spotify kode Send PM om du har en til meg Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Trenger sårt en spotify kode Send PM om du har en til meg og så titter vi et par poster opp og oppdager denne: Ja. Du kan skaffe deg en invite i denne tråden. Endret 8. februar 2011 av Natrich Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Trenger sårt en spotify kode Send PM om du har en til meg og så titter vi et par poster opp og oppdager denne: Ja. Du kan skaffe deg en invite i denne tråden. *faceplant* IKKE MOBB Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 De forandrer forresten på Spotify gratis tilbudet... http://www.engadget.com/2011/04/14/spotify-announces-new-limits-for-free-service-hopes-youll-cons/ Flere begrensingner for eksempel bare 5 lyttinger av en sang etc. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Gjelder dette også de som fikk spotify via invite helt i starten ? :/ håper ikke det ihvertfal, har også hatt premium siden litt før jul, men måtte avbryte forrige mnd pga noen uventede utgifter med bilen :/ (yeah 99 kr i mnd er ikke mye, men nok for en fattig student ) Lenke til kommentar
Krisstuz Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Noen som har spotify kode? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Hvordan er forskjellen på lydkvaliteten på Spotify og Wimp? Er det så at begge er på 192 kbps? Spotify har bedre lyd. WiMP:Filtype: AACOppløsning: 64 kbpsMaks oppløsning: 256 kbpsMaks oppløsning kan velges etter ønske. Spotify:Filtype: OGG (Vorbis q9)Oppløsning: 160 kbpsMaks oppløsning: 320 kbpsMaks oppløsning er bare for Premium-brukere. Ah det var jeg ikke klar over faktisk da jeg har brukt spotify og online gaming sammen mye, men har ikke merket det før faktisk( har merket i det den skifter sang men nå har jeg premium og har ikke merket det heller nå i det siste)... Cræp det var kjipt Har du Spotify Premium-konto så kan du spille av musikken i offline-modus. Det gjør du ved å laste ned spillelistene du vil ha, og deretter endre på proxy-instillingene (slik at Spotify ikke klarer å koble seg til internett). Slik kutter du nettilgangen til Spotify: Spotify proxyinstillinger (ctrl + p): Proxy : Socks4 (virker ikke denne, så velg en annen)Host : 192.168.0.99Port : 99 Endret 26. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Noen som har spotify kode? Invitasjoner mener du? Jeg har 2 invitasjoner, men de fungerer vel bare i USA. Uansett så er det ikke fordeler med invitasjoner så vidt jeg vet, faktisk får du flere spilletimer hvis du registrerer deg nå. Spotify Open fungerer helt ok, prøvde det litt. Men har selv Spotify Premium. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Er det en visualizer modus i Spotify egentlig? Prøvd å google litt, men finner bare gamle svar. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Nei, det er det ikke. Har sett mange forskjellige Spotify-klienter, alle med en begrenset mengde med funksjoner i forhold til den offisielle klienten. Men kanskje du kan finne en annen løsning. Hvis du finner et "visualizer"-program som plukker opp lydsignalene som går til lydkortet så er du på god vei. Det er vel noe av det samme prinsippet som brukes når man tar opp lyden som går ut på utgangen. [EDIT] Det var vanskelig å finne noe som kunne brukes. Prøvde noen få, men ingen av dem var direkte praktiske i bruk. Endret 28. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
havfal Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg begynte akkurat å bruke wimp som primær musikkilde på telefonen min og min bærbare datamaskin. I dag oppdaget jeg et direkte latterlig problem, og det er at det nesten er umulig å lage skikkelige spillelister. Når jeg høyreklikker på en sang og legger den i ei liste kommer det bare en tilfeldig sang inn, veldig ofte er denne sangen sen som står øverst i lista over sanger jeg har søkt opp. Noen som har dette problemet? Det gjelder wimp for Mac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå