Hank Moody Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Er det noen her som veit om det i fremtiden vil bli mulig å legge til album som favoritter på enten spotify eller wimp? Slik som det går ann i Itunes. Lenke til kommentar
signii Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 I den nye versjonen av Spotify (som kommer i dag), skal det være mulighet for å favorisere låter. Da kommer det sikkert favorisering av album ganske snart. Se de nye funksjonene her. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Må si eg liker den nye spotify-en. Har endå ikkje fått testet alt men det ser utrolig bra ut! Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Etter at jeg la inn all musikken som jeg hadde på pc'en kommer det bare opp at "Spotify har sluttet å virke". Irriterende men jeg får prøve å legge det inn på nytt. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ser forøvrig ikke ut som flac er støttet: "Did you know you can play MP3 and AAC in Spoitfy...." Lenke til kommentar
fgr Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 man kan se hvor mange som subscriber på dine spillelister. 126 subscribers har jeg på en http://open.spotify.com/user/jagarock/playlist/09httO90UDvncH9zMtXk0M Lenke til kommentar
signii Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Den var pen. At den koblet til facebookvennene mine automatisk og kan vise hvem som har spillelistene var bra. Og den musikkdelingen var grei. Men hva er greia med å legge inn musikken fra itunes? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 "greia" er at du kan legge til sanger som ikke finnes på spotify. Feks hører jeg nå på metallica gjennom mitt lokale bibliotek på spotify Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg tipper det jobbes hardt hos Aspiro for å svare på dette i WiMp, helt klart (enda) en dealbreaker i favør spotify... Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Noen som vet om man kan streame den lokale musikken man har i en client til en annen? I.e streame lokalt innhold hjemme ifra til jobb. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 neste steg nå blir vel at folk kan snakke med hverandre i spotify, kommentere spillelister og låter osv Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Utrolig deilig oppdatering! Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Etter at jeg la inn all musikken som jeg hadde på pc'en kommer det bare opp at "Spotify har sluttet å virke". Irriterende men jeg får prøve å legge det inn på nytt. Jeg sliter fortsatt med dette selv etter å ha avinstallert først, for deretter å installert Spotify på nytt. Noen andre som har problemer med at Spotify "slutter å virke"? Edit: Dette skjedde nå også som jeg bare skulle åpne Spotify og la den stå litt i tilfelle jeg hadde vært for rask etter å lagt til musikken min. Men da jeg skal prøve å maksimere det igjen skjer det ingenting. Endret 27. april 2010 av VistaX Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Noen som har mac her og har fått oppdateringen? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Du må bare laste den ned igjen. det måtte jeg, og kameraten min som har mac. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 De har tydeligvis fjernet den igjen fra nedlastingssiden, jeg fikk gammel klient når jeg skulle oppgradere hjemmepcen, mens jeg helt fint fikk oppgradert jobbpc tidligere i dag... Mulig de også her filtrerer på brukere, kanskje man får ny klient hvis man logger inn, og allerede har oppgradert... Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 akkurat samme her MrEspen! logga inn på jobb-pc'n og alt var hurra og baluba. når jeg kom hjem så var det samma gamle. prøvde å avinstallere spotify (MED alle offline playlists på rundt 10gb), men nei - funka ikke. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Noen som har mac her og har fått oppdateringen? Jepp, lastet ned på nytt fra spotify.com tidligere i dag og fikk den. Her: http://cl.ly/egq Endret 27. april 2010 av Atald Lenke til kommentar
WASD Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Er det noen andre som sliter med å få i gjennom betalingen? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 akkurat samme her MrEspen! logga inn på jobb-pc'n og alt var hurra og baluba. når jeg kom hjem så var det samma gamle. prøvde å avinstallere spotify (MED alle offline playlists på rundt 10gb), men nei - funka ikke. Den nye installasjonsfilen er postet i 2 andre tråder på forumet her som omhandler spotify, bl.a. den som hører til dagens artikkel på hardware.no... Selv hadde jeg den liggende på jobbpcen fortsatt... /Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå