cowboy bob Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Du får gleden av å ha hjulpet en annen person i nød. Lenke til kommentar
martingee Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Du får gleden av å ha hjulpet en annen person i nød. Not good enough. Send en mail til Spotify om at du lider da vettu ^^ da granter de deg sikkert en Premium account for free Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Sjekk Spotify kafeen på forumet. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg har et par. Send pm. Lenke til kommentar
adiabatic Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Heisann, Jeg deler ut et par Spotify invitasjoner. Se her: www.magnusson.as/spotify Lenke til kommentar
toba52 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 kan noen være så snill og sende meg en spotify invite på [email protected] hvis dere gjør det så si ifra Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Vil bare si at jeg fortløpende fletter de mange trådene som opprettes med spørsmål om Spotify invite inn hit og det er grunnen til at det kan oppstå litt rare rekkefølger her. Hvis noen ønsker at alt dette tas i en egen tråd så send meg en PM. PM er også der alle andre eventuelle tilbakemeldinger tas Les her. Endret 4. februar 2010 av hernil Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jg kommer til å gå for wimp premium når den lanseres. Rett og slett bedre. Lenke til kommentar
Huni Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Gc8yBAtwAArL4upy fqNwxx65Twd7CPFr Første mann til mølla Endret 4. februar 2010 av Huni Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Heisann Tar gjærne i mot en invite [email protected] Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Heisann Tar gjærne i mot en invite [email protected] Har du vurdert å lese ALLE postene over deg her? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Heisann Tar gjærne i mot en invite [email protected] Har du vurdert å lese ALLE postene over deg her? Åja, nå skjønner jeg, posten min i OT-baren har bli lagt "inni" denne posten Edit: Leste bare posten over meg før jeg posta og de invitene er allerede brukt.. Endret 4. februar 2010 av RamboEinar Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) RamboEinar: Da tar jeg tilbake min lille oppgitte post Endret 4. februar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Fra og med nu vil alle ønsker om, og utdeling av invitasjoner tas i denne tråden. Vær snille og rapporter alle innlegg dere kommer over som hører hjemme der. Det være seg i denne eller andre tråder. Spørsmål og oppklaringer kan tas på PM til undertegnede Lenke til kommentar
dabear Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Noen som veit hvorfor metallica ikke kan spilles av i wimp nå? Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Sikkert fordi WiMP ikke har noen rettigheter til å kunne gjøre det. Lenke til kommentar
hwl Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Tror FAQ'en for Wimp bør oppdateres da de ikke har hverken Metallica eller Pink Floyd for streaming, kun for salg. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 er det noen flere som har reagert på sjomelk reklamen fra q-meieriene ? vanligvis bryr jeg meg pent lite om folk slurper litt ol, men altså den var bare fæl å høre på, nesten lyst til å spy når jeg hører den han sier 2 ord og slurper og svelger utrolig høyt to ord til og samma regla, maad irriterende, de andre reklamene på spotify er jo behagelig å høre på iforhold! Nesten så jeg vurderer premium Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 WiMP har Pink Floyd i katalogen, klar for å streames nå!! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Fra og med nu vil alle ønsker om, og utdeling av invitasjoner tas i denne tråden. Vær snille og rapporter alle innlegg dere kommer over som hører hjemme der. Det være seg i denne eller andre tråder. Spørsmål og oppklaringer kan tas på PM til undertegnede Spotifyinvites tas ikke her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå