Roughneck Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Eller bare kjøp premium, Its worth it! Gjorde det for noen mnd siden, synes ikke jeg får valuta for pengene da de ikke støtter Windows Mobile. En annen ting som plager meg med Spotify er at spillelistene mine endrer seg ved ulandsreiser. Låter som jeg la inn i Norge er fks ikke tilgjengelige i Spania Dette blir litt dumt synes jeg, tenk om du kjøper en cd plate som slutter å virke når du forlater landet Men for all del , er fortsatt Spotify fan. Edit: Her er en invite dersom noen trenger SKhdhn2Hu3qKA8C8 Endret 24. januar 2010 av Roughneck Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Fjerne reklame Installer og konfigurer dette programmet og lyden vil bli mutet ved reklame. Kjekt dersom du er lei av å høre på Jonathan Brukte dette før jeg kjøpte Premium. spotiamp Så vidt jeg vet så er det forbudt å poste slike linker som da viser til programmer som er ulovelige. Edit: Leif Endret 24. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hvis noen har en til overs, hadde det vært flott send over PM Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Here u go, bare å velge: CEV6H6bz4SpZJus4 qe2fL7qR2d2V3pgZ RuEcGPeuSyB7VUVC Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Invites kan du også finne her! Hvis man sitter på invitasjoner så kan man sende de til TS i nevnt tråd, de legges så i førstepost Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Fjerne reklame Installer og konfigurer dette programmet og lyden vil bli mutet ved reklame. Kjekt dersom du er lei av å høre på Jonathan Brukte dette før jeg kjøpte Premium. spotiamp Så vidt jeg vet så er det forbudt å poste slike linker som da viser til programmer som er ulovelige. Edit: Leif Som en sidenotis til alle så er det opp til mods og admins å vurdere hva som er lovlig å poste. Jeg lar denne oppskriften stå siden jeg ikke finner noe galt med den. Dette skal ikke kommenteres i tråden da det er ansett som off- topic, og vil bli slettet. MVH KVTL Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Dr79hJVZC5xLEYNn 3afeKgxzy8fe8yFf spcNpzN5uu7e4XX8 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Bra å dele jeg får nok to nye invites til neste mnd - og vil sefølgelig dele de og Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Heissan! Jeg trenger 2 invites Takker og bukker =) Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Sitter med 8 Inivites. Send PM på mail så skal jeg sende Lenke til kommentar
pwn3d Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Noen som kan PM meg en invite? Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Trenger fremdeles to invites hvis noen kan pm'e meg. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Om noen fortsatt trenger invitasjon, så er det bare å sende en PM til meg. Merk at det kun er én invitasjon per person/bruker, så ikke be om flere (da får du faktisk ingen). Edit: Det er selvfølgelig snakk om Spotify, om noen skulle lure. Edit2: Nå skal alle som i skrivende stund har sendt PM ha fått en invitasjon. Som det står i meldingen, så vil invitasjoner som ikke blir brukt rett og slett gis til noen andre. Jeg har ingen nøyaktig klokke på det, men alle får minst 48 timer på seg - noe som bør være rikelig. Det er fortsatt ikke for sent om noen skulle være i nød. Alle som sender PM senest midnatt i morgen vil få en invitasjon. Meldinger sendt etter det vil bli ignorert. Endret 28. januar 2010 av Horrorbyte Lenke til kommentar
joen263 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hei sann, er det noen som kunne tenke seg å send meg en invite til spotify så hadde det vært helt konge :) [email protected] Hilsen Monsterbedriften Lenke til kommentar
Shar Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hei sann, er det noen som kunne tenke seg å send meg en invite til spotify så hadde det vært helt konge :) [email protected] Hilsen Monsterbedriften du kan lett få spotify gratis uten invite, bare søk på google så finner du lett en norsk tutorial Lenke til kommentar
Huni Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Sendt en til deg joen263. Her er en til hvis noen trenger: qtYCZpNR5wbndxCA Endret 4. februar 2010 av Huni Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hallo Noen som vil gi meg en invitasjon til Spotify? "Programmet kan lastes ned gratis, men det kreves for tiden at man får en invitasjon fra en eksisterende medlem for å registrere egen konto." Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Prøv gjerne Spotify uten invitasjon Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det virker ikke lenger, du må ha invitasjon. Lenke til kommentar
martingee Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Og hva får jeg for det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå