Gå til innhold

FAQ: Spotify og Wimp

Kris

Anbefalte innlegg

Eller bare kjøp premium, Its worth it!

Gjorde det for noen mnd siden, synes ikke jeg får valuta for pengene da de ikke støtter Windows Mobile.

En annen ting som plager meg med Spotify er at spillelistene mine endrer seg ved ulandsreiser. Låter som jeg la inn i Norge er fks ikke tilgjengelige i Spania

Dette blir litt dumt synes jeg, tenk om du kjøper en cd plate som slutter å virke når du forlater landet :no:

Men for all del , er fortsatt Spotify fan.

Edit: Her er en invite dersom noen trenger SKhdhn2Hu3qKA8C8

Endret av Roughneck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fjerne reklame

Installer og konfigurer dette programmet og lyden vil bli mutet ved reklame.

Kjekt dersom du er lei av å høre på Jonathan :)

Brukte dette før jeg kjøpte Premium.

spotiamp

Så vidt jeg vet så er det forbudt å poste slike linker som da viser til programmer som er ulovelige.

Edit: Leif

Endret av Natrich
Lenke til kommentar
Fjerne reklame

Installer og konfigurer dette programmet og lyden vil bli mutet ved reklame.

Kjekt dersom du er lei av å høre på Jonathan :)

Brukte dette før jeg kjøpte Premium.

spotiamp

Så vidt jeg vet så er det forbudt å poste slike linker som da viser til programmer som er ulovelige.

Edit: Leif

Som en sidenotis til alle så er det opp til mods og admins å vurdere hva som er lovlig å poste. Jeg lar denne oppskriften stå siden jeg ikke finner noe galt med den.

Dette skal ikke kommenteres i tråden da det er ansett som off- topic, og vil bli slettet.

MVH

KVTL

Lenke til kommentar

Om noen fortsatt trenger invitasjon, så er det bare å sende en PM til meg. Merk at det kun er én invitasjon per person/bruker, så ikke be om flere (da får du faktisk ingen).

Edit: Det er selvfølgelig snakk om Spotify, om noen skulle lure.

Edit2: Nå skal alle som i skrivende stund har sendt PM ha fått en invitasjon. Som det står i meldingen, så vil invitasjoner som ikke blir brukt rett og slett gis til noen andre. Jeg har ingen nøyaktig klokke på det, men alle får minst 48 timer på seg - noe som bør være rikelig.

Det er fortsatt ikke for sent om noen skulle være i nød. Alle som sender PM senest midnatt i morgen vil få en invitasjon. Meldinger sendt etter det vil bli ignorert.

Endret av Horrorbyte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...