Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hva kom du inn på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom inn på VG3 almenn.

Hands in the air for another exciting year!

nat.

Ja for almenn er jo jævlig gøy. Er der man går fordi man "må"

Ja, eller fordi man er jævlig idiot og tror at TIP eller Elektro er for tapere, og at du kun får en skikkelig utdaning/jobb ved å ta almenn.

(Tok med "nat." (Borat style) på slutten for at det skulle bli ironisk det jeg sa, så du må på ingen måte tro at jeg gleder meg)

Lenke til kommentar

Klart det finnes de som går studiespesialiserende fordi de ønsker en jobb med lang utdanning. Jeg sier bare at jeg var en sau når det gjaldt å velge linje, jeg var usikker på hva jeg ville bli, og derfor valgte jeg studiespes. Om du har valgt studiespesialiserende fordi du vet du vil jobbe med noe som krever at du går studiespesialiserende, så sier jeg ikke at det er noe galt med det, tvert imot. Jeg er mer misunnelig på de som vet hva de vil bli, for det lurer jeg fortsatt på.

Lenke til kommentar

Japp. VG3 Studiespesialisering på Kvaløya vgs i Tromsø^^

Går samfunnsfaglige fag.

I fjor gikk jeg VG2 studiespesialisering samme skole, hadde Internasjonal Engelsk(5), Rettslære 1(5, burde fått 6), S1 Matte(5) og Sosiologi og Sosialantropologi(4).

I år går jeg Engelsk, S2 Matte og Politikk og Menneskerettigheter. Skulle gjerne hatt Rettslære 2, men pga. en udugelig skoleledelse gikk ikke det, noe som igjen tvinger meg til å gå S2 Matte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...