Lightningwolf Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Kom inn på VG3 almenn. Hands in the air for another exciting year! nat. Ja for almenn er jo jævlig gøy. Er der man går fordi man "må" Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Kom inn på VG3 almenn. Hands in the air for another exciting year! nat. Ja for almenn er jo jævlig gøy. Er der man går fordi man "må" Ja, eller fordi man er jævlig idiot og tror at TIP eller Elektro er for tapere, og at du kun får en skikkelig utdaning/jobb ved å ta almenn. (Tok med "nat." (Borat style) på slutten for at det skulle bli ironisk det jeg sa, så du må på ingen måte tro at jeg gleder meg) Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Ja eller fordi man faktisk ikke hadde det minste clue i det hele tatt på hva man ville ende opp som etter 10ende og fant ut at studiespess ble det greieste da. Og jeg skjønte at du ikke syns det var så forbanna morro ^^ Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Bra, da er vi enige Jeg hadde ikke et clue på hva jeg ville, og folk rundt meg sa det var lurt å gå allmenn. Føler meg lurt. Men det er en annen sak. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg kom inn på studiespesialisering tidligere kjent som almennfag, og det var første ønsket mitt. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Det er jo mange som går på studiespesialiserende fordi de har lyst til å jobbe med noe som krevet en del utdanning. Man trenger ikke akkurat å være en sau som bare valgte det fordi man ikke ante. -.- Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Klart det finnes de som går studiespesialiserende fordi de ønsker en jobb med lang utdanning. Jeg sier bare at jeg var en sau når det gjaldt å velge linje, jeg var usikker på hva jeg ville bli, og derfor valgte jeg studiespes. Om du har valgt studiespesialiserende fordi du vet du vil jobbe med noe som krever at du går studiespesialiserende, så sier jeg ikke at det er noe galt med det, tvert imot. Jeg er mer misunnelig på de som vet hva de vil bli, for det lurer jeg fortsatt på. Lenke til kommentar
Emilkake Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Japp. VG3 Studiespesialisering på Kvaløya vgs i Tromsø^^ Går samfunnsfaglige fag. I fjor gikk jeg VG2 studiespesialisering samme skole, hadde Internasjonal Engelsk(5), Rettslære 1(5, burde fått 6), S1 Matte(5) og Sosiologi og Sosialantropologi(4). I år går jeg Engelsk, S2 Matte og Politikk og Menneskerettigheter. Skulle gjerne hatt Rettslære 2, men pga. en udugelig skoleledelse gikk ikke det, noe som igjen tvinger meg til å gå S2 Matte. Lenke til kommentar
Sv3tt Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 kom inn på VG1 TIP planen min er å gå 2 år TIP deretter 1 år påbygging. Lenke til kommentar
Sounande Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 VG2 studiespesialisering Realfag første valget mitt Lenke til kommentar
Berga Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Kom inn på VG2 Studiespesialisering. Går sp kun for å få matte R1/R2 og Fysikk 1/2, ellers hadde gått Medier og Kommunikasjon... Lenke til kommentar
Quasir Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Jeg kom inn på Vardafjell videregående skole i Haugesund, Studiespesialisering. Førstevalg! Endret 8. august 2009 av Quasir Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Elektrofag kom jeg inn på.. Sto som 3. på ventelista, men kom inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå