akle Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hei. Jeg er på jakt etter en kjølebag som ligner en vanlig veske. Noe ala Timbuk2 Dolores Chiller. Noe slikt hadde vært snedig på fest. Helst i norsk butikk eller nettbutikk. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det må jo gå dårlig med en bag full av is på fest, isen smelter jo ganske fort. Hvorfor ikke bare bruke kjøleskap? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 På fest går det som regel i 10 halvlitere. Her er dealen. 1. Kjøp to sixpacker (med pappembalasjen). 2. Fjern/drikk en av halvliterne i midten fra hver av sixpackene forsiktig uten å ødelegge embalasjen. 3. Lag et hull i toppen av embalasjen og stapp nedi et kjøleelement der du nettopp fjernet en boks. 4. Legg i en pose og stikk på fest. Lenke til kommentar
extatiC Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 På fest går det som regel i 10 halvlitere. Her er dealen. 1. Kjøp to sixpacker (med pappembalasjen). 2. Fjern/drikk en av halvliterne i midten fra hver av sixpackene forsiktig uten å ødelegge embalasjen. 3. Lag et hull i toppen av embalasjen og stapp nedi et kjøleelement der du nettopp fjernet en boks. 4. Legg i en pose og stikk på fest. vis i bilder takk :> Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Drikkeleker.no har en del kjølebagger. http://shop.drikkeleker.no/index.php?main_...ory&cpath=5 BTW: å kjøle ned med is er et amerikansk fenomen. Er nok desverre for dyrt å kjøpe is her til at det er verdt det. Men hvis du har ismaskin er det funky fresh. Endret 11. juli 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 jeg pleide tidligere å bare ta med meg en ryggsekk å hive oppi 4-6 kjøleelementer sammen med ølet. funker ypperlig. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Jeg bruker denne Liquid Force Recon ryggsekken med et eget kjølerom. Åpningen på kjølerommet ser liten ut, men på innsiden er det en stor pose som gjør at det er god plass så lenge du ikke fyller bagen med andre ting. Anbefales. http://www.evogear.com/reviews/pwr/product...e-Backpack.html Edit: kjølerommet er den nederste lomma med glidelås. Endret 11. juli 2009 av Rata101 Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 På fest går det som regel i 10 halvlitere. Her er dealen. 1. Kjøp to sixpacker (med pappembalasjen). 2. Fjern/drikk en av halvliterne i midten fra hver av sixpackene forsiktig uten å ødelegge embalasjen. 3. Lag et hull i toppen av embalasjen og stapp nedi et kjøleelement der du nettopp fjernet en boks. 4. Legg i en pose og stikk på fest. vis i bilder takk :> Den halvliteren man har drukket kan også fylles med vann, fryses og settes på plass igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå