bosannes Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Noen ganger når jeg hører på musikk begynner det å komme små tikkelyder fra høytalerne mine. Why? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Hvis dette bare forekommer når du spiller enkelte mp3-filer er det mest sansynlig en feil med kodingen av disse mp3-filene. Sjekk om du får samme lyden samme sted i sangen når du spiller av filen to ganger på rad. Det eneste du kan gjøre med dette er å finne/lage en ny mp3-fil uten digitalstøy. Et anne alternativ kan være annen støy som påvirker lydkortet ditt, men da burde du høre lydene også når du ikke spiller musikk. (Jeg ha feks. litt støy på uygangen når jeg beveger på musa.) Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Tikkingen kommer i forskjellige sanger hver gang, og jeg opplever det ikke med andre høytalere Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Hvis du prøver med et headset og er HELT SIKKER på at det ikke er støy på utgangen eller kodings-/dekodings-feil din må det jo nødendigvis være høyttalerne, men... Merker du noen skrapelyd når du vrir på voulmkontrollen? (Jeg sendte nettop min inn til MPX pga. dette) Merker du problemet hvis du bruker høyttalerne med annen signalkilde enn PC? Discman for eksempel. (Og, det er jo teit men jeg må spørre: Du har vel ikke en mobiltelefon innenfor noen meters avstand når dette skjer vel????) Prøv å beskrive tikkelyden litt nærmere. Hvor ofte forekommer det? Lenke til kommentar
artoffiction Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Tikkingen kommer i forskjellige sanger hver gang, og jeg opplever det ikke med andre høytalere Har du sjekket at alle ledninger til høytalerene er koblet/skrudd godt fast til både høytalere og sub? mellom kontrollstajon og sub/lydkort? Sjekk alle koblinger før du eventuelt sender dem til rep. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Får nytt lydkort om et par dager. Får se om det blir bedre da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå