Gå til innhold

Tikkelyd på Logitech Z-560

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dette bare forekommer når du spiller enkelte mp3-filer er det mest sansynlig en feil med kodingen av disse mp3-filene. Sjekk om du får samme lyden samme sted i sangen når du spiller av filen to ganger på rad.

Det eneste du kan gjøre med dette er å finne/lage en ny mp3-fil uten digitalstøy.

Et anne alternativ kan være annen støy som påvirker lydkortet ditt, men da burde du høre lydene også når du ikke spiller musikk. (Jeg ha feks. litt støy på uygangen når jeg beveger på musa.)

Lenke til kommentar

Hvis du prøver med et headset og er HELT SIKKER på at det ikke er støy på utgangen eller kodings-/dekodings-feil din må det jo nødendigvis være høyttalerne, men...

Merker du noen skrapelyd når du vrir på voulmkontrollen?

(Jeg sendte nettop min inn til MPX pga. dette)

Merker du problemet hvis du bruker høyttalerne med annen

signalkilde enn PC? Discman for eksempel.

(Og, det er jo teit men jeg må spørre: Du har vel ikke en mobiltelefon innenfor noen meters avstand når dette skjer vel????)

Prøv å beskrive tikkelyden litt nærmere. Hvor ofte forekommer det?

Lenke til kommentar
Tikkingen kommer i forskjellige sanger hver gang, og jeg opplever det ikke med andre høytalere

Har du sjekket at alle ledninger til høytalerene er koblet/skrudd godt fast til både høytalere og sub? mellom kontrollstajon og sub/lydkort? Sjekk alle koblinger før du eventuelt sender dem til rep.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...