Bruktbilen Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Trenger en laptop kjøler, men jeg vet ikke hvilken type jeg burde velge. Utvalget i de normale nettbutikkene er også rimelig dårlig, hvis du vet om en nettbutikk som selger en del forskjellige laptop kjølere og leverer til Norge så bare link dem her. Har prøvd komplett, netshop, multicom. 15,4" skjerm, IFL90+. Endret 9. juli 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 *Mine innlegg* - Sliter også med varm laptop, i og med at jeg bruker den mye på LAN og til gaming. Litt kjøling hadde ikke skadet Lenke til kommentar
UniQueKakarot Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 *Mine innlegg* - Sliter også med varm laptop, i og med at jeg bruker den mye på LAN og til gaming. Litt kjøling hadde ikke skadet Sjekk på www.microplex.no Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Takk, da var den bestilt! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Rundt 11-15 grader mindre ved spilling, fra en konstant 96-97 ned til 81-82 maks. Lenke til kommentar
Minsc Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg vet at problemet er løst, men gå inn på dealextreme.com. Der får du sykt lave priser, og alt har gratis frakt. Jeg har bestilt en del ting derifra nå.. Alt har fungert veldig fint, ikke noe problemer. Kjøpte en High Performance laptop cooler for ca. 70 kr, som fungerer for det den er verdt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå