Disorder Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hallo. Jeg har VISA Electron bankkort. Med det så kan jeg ikke kjøpe varer fra internett, men etter å ha lest litt rundt så har folk sagt at noen britiske nettsteder tillater VISA Electron. Så gikk jeg på en engelsk nettbutikk som jeg har kjøpt ting fra før med hjelp fra faren min. Når jeg skulle betale så stod det: Betalingsmåter er VISA, VISA Electron, MasterCard osv. Da lurer jeg på om jeg faktisk kan kjøpe der med kortet mitt. Jeg vil være helt sikker før jeg kanskje gjør noe dumt. Takk for svar. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Du må ha en 3-sifret kode som står ved signaturen din. Har du ikke det, går det nok ikke. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Du kan bruke Visa Electron stort sett overalt om du har kortnummer og et nummer i signaturfeltet. Nordea-kunder har det, mens mange andre ikke har det. Uten tror jeg det kan bli vanskelig å betale over nett med det. Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Du kan bruke Visa Electron stort sett overalt om du har kortnummer og et nummer i signaturfeltet. Nordea-kunder har det, mens mange andre ikke har det. Uten tror jeg det kan bli vanskelig å betale over nett med det. Vet du/noen om flere banker som har kortnummer? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Trodde man måtte ha "opphevd" kortnummer på kortet for å bruke det på nett, jeg? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg har Visa Electron fra Nordea, jeg har handlet på mange nettsider, Amazon, Play osv... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg har postbanken, har ikke kortnummer/CVC Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Skaff deg nordea elektron til dette ene formålet da Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Skal definitivt skaffe meg et slikt et. Kan handle på nettet, og det er gratis å bruke Eneste minuset må være at det ikke er så mange Nordea minibanker her jeg bor, ikke at jeg bruker de så ofte Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Koster ikke mange kronene å ta ut av en fremmed bank Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Koster ikke mange kronene å ta ut av en fremmed bank Nei, kostet 7 kr Men så lenge man vet hvor mye som er på konto er det bare å dra Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Du kan jo sjekke det via nettbanken Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Eneate metoden jeg kom frem til var å overføre penger fra postbankens nettbank til PayPal, og kjøpe via PayPal-accounten min. Ganske tungvint ettersom det tar 4-5 dager før pengene er klare til nettbruk Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Eller bruke en time på å skaffe gratis nordea kort, og så vente tre dager på å få selve kortet Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Eneate metoden jeg kom frem til var å overføre penger fra postbankens nettbank til PayPal, og kjøpe via PayPal-accounten min. Ganske tungvint ettersom det tar 4-5 dager før pengene er klare til nettbruk Jeg gjør det samme. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Nå kan jeg bekrefte at det går an å kjøpe på internett med Visa Electron fra Nordea. Men går det virkelig an å kjøpe på utenlandske nettsider som play.com osv? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg har til gode å finne et sted der det ikke fungerer. Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Eller bruke en time på å skaffe gratis nordea kort, og så vente tre dager på å få selve kortet Får man Nordea kort etter bare tre dager Jeg husker da jeg skaffet meg det jeg har nå, da brukte de nærmere 3 uker. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Nå kan jeg bekrefte at det går an å kjøpe på internett med Visa Electron fra Nordea. Men går det virkelig an å kjøpe på utenlandske nettsider som play.com osv? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå