Jakoozie Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Reaktiver kontoen din i Age of Conan og spill i to uker gratis. Les mer Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jammen på tide. Har etterlyst dette tidligere. Sjansen for å få flere abonnenter bør være god hos de som faktisk kjøpte spillet. Det er mulig at de har vært redde for å gjøre det tidligere fordi de ikke følte seg "ferdige". Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 vel, jeg har nå tenkt å prøve litt å se om det har bedret seg. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Kan ikke skade å prøve. Nå som en kan få seg en level 50 på 1-2-3 kan det bli mer interessant å komme tilbake enn om en måtte starte på ny. DX10 er enda ikke implementert? Endret 9. juli 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det er vel ikke to uker gratis tror jeg.. Jeg logget nemlig inn og det var en mnd subscription med 20% avslag i prisen og ingen 14 dager gratis. Det er vel bare en tittel de lokket med.. (rett på meg om jeg har feil) Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Trynemjoel , DX10 er implentert. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Det er vel ikke to uker gratis tror jeg.. Jeg logget nemlig inn og det var en mnd subscription med 20% avslag i prisen og ingen 14 dager gratis. Det er vel bare en tittel de lokket med.. (rett på meg om jeg har feil) Heisann! Er ganske bombesikker på at det er gratis, ja. Jeg skrev artikkelen i går kveld, men fikk mail av Funcom i dag: "This free re-evaluation offer is only valid until 2009-07-22. It does not require any purchase or re-subscription – this is your chance to try Age of Conan again at no cost. Instructions on how to get back into the game can be found at the bottom of this e-mail." Så det er nok ikke bare å valse inn på siden deres. Lenke til kommentar
Otern Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 funket fint her. logget bare på så kom linken frem. Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Det er vel ikke to uker gratis tror jeg.. Jeg logget nemlig inn og det var en mnd subscription med 20% avslag i prisen og ingen 14 dager gratis. Det er vel bare en tittel de lokket med.. (rett på meg om jeg har feil) Må nok rette på deg der ja. Så på dette som en flott mulighet til å ta en titt på forandringene som er skjedd, og oppdaget at 14 dager gratis spilletid var bare et tastetrykk unna etter man har logget inn på kontoen på hjemmesiden. Synes absolutt de fortjener en sjangse til Endret 9. juli 2009 av HobbiZ Lenke til kommentar
Tuhin Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Uten tvil, Age of Conan har hevet seg kraftig siden launch! Om du en gang tvilte, tvil ei mer. Fin artikkel. :!: Lenke til kommentar
j00n Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 hadde tenkt å prøve dette, men det står berre acc status: frozen, Banned - not playable har ikkje spilt på et år, men ser ikkje heilt korleis eg skal for reaktivert den ettersom det ikkje skjer noko anna enn at eg loggar inn når eg trykker på linken på sida deiras. nokon andre som opplever det samme? føler eg kan ikkje bli banna for å ikkje spelt på et år.. rekna med det er oss dei vil ha tilbake med dette tilbudet.. Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Man blir ikke bannet av inaktivitet, så da er det nok en annen grunn til at du er bannet. Var selv inaktiv i godt over et år selv, ingen problemer Lenke til kommentar
Nuffedyr Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Spilte dette i noen dager og var på samma plassen i flere timer og når jeg kom vekk derfra var det ny plass i flere timer... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Spilte dette i noen dager og var på samma plassen i flere timer og når jeg kom vekk derfra var det ny plass i flere timer... Nei huff, er det et MMO du spiller eller? Uansett, synd dette tilbudet kommer midt i sommerferien. Selv med alt regnet så trur jeg de ville fått mer gjennomslag lenger ut mot mørkere høstdager, men dette har vel analytikere hos Funcom funnet ut at er feil. Gleder meg til å tørke bort litt støv av Necroen min igjen, som er en av de artigste klassene jeg har spilt i et MMO hvertfall. Håper det bare er noe å gjøre på lvl 80 nå. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 hmm tja hvorfor ikke, får se om jeg finner en link når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg