Gå til innhold

Fortsatt der du slapp i Hyboria (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel ikke to uker gratis tror jeg.. Jeg logget nemlig inn og det var en mnd subscription med 20% avslag i prisen og ingen 14 dager gratis. Det er vel bare en tittel de lokket med.. (rett på meg om jeg har feil)

Heisann! Er ganske bombesikker på at det er gratis, ja. Jeg skrev artikkelen i går kveld, men fikk mail av Funcom i dag:

"This free re-evaluation offer is only valid until 2009-07-22. It does not require any purchase or re-subscription – this is your chance to try Age of Conan again at no cost.

Instructions on how to get back into the game can be found at the bottom of this e-mail."

Så det er nok ikke bare å valse inn på siden deres.

Lenke til kommentar
Det er vel ikke to uker gratis tror jeg.. Jeg logget nemlig inn og det var en mnd subscription med 20% avslag i prisen og ingen 14 dager gratis. Det er vel bare en tittel de lokket med.. (rett på meg om jeg har feil)

Må nok rette på deg der ja. Så på dette som en flott mulighet til å ta en titt på forandringene som er skjedd, og oppdaget at 14 dager gratis spilletid var bare et tastetrykk unna etter man har logget inn på kontoen på hjemmesiden.

Synes absolutt de fortjener en sjangse til

Endret av HobbiZ
Lenke til kommentar

hadde tenkt å prøve dette, men det står berre acc status: frozen, Banned - not playable

har ikkje spilt på et år, men ser ikkje heilt korleis eg skal for reaktivert den ettersom det ikkje skjer noko anna enn at eg loggar inn når eg trykker på linken på sida deiras.

nokon andre som opplever det samme?

føler eg kan ikkje bli banna for å ikkje spelt på et år.. rekna med det er oss dei vil ha

tilbake med dette tilbudet..

Lenke til kommentar
Spilte dette i noen dager og var på samma plassen i flere timer og når jeg kom vekk derfra var det ny plass i flere timer...

Nei huff, er det et MMO du spiller eller? :p

Uansett, synd dette tilbudet kommer midt i sommerferien. Selv med alt regnet så trur jeg de ville fått mer gjennomslag lenger ut mot mørkere høstdager, men dette har vel analytikere hos Funcom funnet ut at er feil.

Gleder meg til å tørke bort litt støv av Necroen min igjen, som er en av de artigste klassene jeg har spilt i et MMO hvertfall. Håper det bare er noe å gjøre på lvl 80 nå.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...