Gå til innhold

Klær blir hullete etter vask


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Om dette skjer hovedsaklig nederst foran på t-skjortene er det gjerne belte som gjør det. Aner ikke hvordan, men skjer samme her.

Om det er andre steder kan det være skarpe kanter i vaskemaskinen?

Merkelig at det kun skjer med Jack & Jones T-skjorter... :ermm:

Lenke til kommentar
Hei!

 

Om dette skjer hovedsaklig nederst foran på t-skjortene er det gjerne belte som gjør det. Aner ikke hvordan, men skjer samme her.

Om det er andre steder kan det være skarpe kanter i vaskemaskinen?

Merkelig at det kun skjer med Jack & Jones T-skjorter... :ermm:

Hva mener du med belte?

 

Jeg trodde det var vaskemaskinen som gjorde det i første omgang, men mora mi var uenig i dette.

 

Rart det skjer med kun J&J t-skjorter ja, mulig disse har litt dårlig kvalitet.. Men det skal jo ikke bli hull i en rimelig ny t-skjorte uansett!

 

Finvask kan jo prøves, men de skal jo tåle vanlig vask?

Lenke til kommentar
Hei!

 

Om dette skjer hovedsaklig nederst foran på t-skjortene er det gjerne belte som gjør det. Aner ikke hvordan, men skjer samme her.

Om det er andre steder kan det være skarpe kanter i vaskemaskinen?

Merkelig at det kun skjer med Jack & Jones T-skjorter... :ermm:

Hva mener du med belte?

 

Jeg trodde det var vaskemaskinen som gjorde det i første omgang, men mora mi var uenig i dette.

 

Rart det skjer med kun J&J t-skjorter ja, mulig disse har litt dårlig kvalitet.. Men det skal jo ikke bli hull i en rimelig ny t-skjorte uansett!

 

Finvask kan jo prøves, men de skal jo tåle vanlig vask?

 

Jeg vet at mine t-skjorter har fått hull etter at de ligger over belte. Om man har de liggende lett over belte og man for eksempel løfter på noe å får mye press mot dem samtidig som de dras til siden kan de kanskje ryke?:)

 

Har ikke noen god forklaring, bare skjer hos meg, men kun på billigere t-skjorter her også.

Lenke til kommentar

Jeg handler ikke på J&J, men kan aldri se for meg at det er noe spesiellt god kvalitet på klær derfra. Du burde uansett lese hvordan plagget skal vaskes på lappen inne i t-trøyen.

 

Og til deg over, fete klær på J&J? Skal det være en spøk eller? J&J må vel omtrent være den mest harry butikken i landet...

Lenke til kommentar

Husk at smaken er som baken. Det er mange som går med J&J klær. Jeg, og omtrent de fleste jeg kjenner på min alder har ihvertfall minst ett plagg fra dem. Og jeg syntes de lager mye kule klær. Har begynt å like Iceman litt nå, dog.

 

Men skal prøve å få mora mi til å følge anvisningene til lappene på de t-skjortene. Eller gjøre det selv.. :p

Lenke til kommentar
J&J må vel omtrent være den mest harry butikken i landet...

Blend er værre. Dritt og krims-krams.

I concur. Blend-klede er rett og slett elendige. I utgangspunktet ikkje noko super fit, men etter ein vask er formen heilt øydelagt og gjerne enkelte fargar heilt utvaska.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Jeg observerer også hull i tynne klær, T-shirts, bluser, tights og andre tynne klær etter vask. Jeg har saumfart trommelen i maskinen gang på gang, men kan ikke finne noe feil her. Jeg vasker heller aldri noe med belter. Eneste forklaring jeg har så langt er at glidelåsen på hettejakker og bukser forårsaker disse skadene, så jeg unngår å vaske tynne klær sammen med ting med glidelås.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...