AnaXyd Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Heisann! Jeg har opplevd at mine klær blir mer og mer hullete etter vask. Er det noen som har peiling på hva dette kan skyldes? Klærne som blir hullete er hovedsaklig Jack & Jones t-skjorter. Lenke til kommentar
doogy93 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hei! Om dette skjer hovedsaklig nederst foran på t-skjortene er det gjerne belte som gjør det. Aner ikke hvordan, men skjer samme her. Om det er andre steder kan det være skarpe kanter i vaskemaskinen? Merkelig at det kun skjer med Jack & Jones T-skjorter... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hm, det har jeg ikke opplevd. Veit ikke jeg, prøv og vask dem på finvask? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Hei! Om dette skjer hovedsaklig nederst foran på t-skjortene er det gjerne belte som gjør det. Aner ikke hvordan, men skjer samme her. Om det er andre steder kan det være skarpe kanter i vaskemaskinen? Merkelig at det kun skjer med Jack & Jones T-skjorter... Hva mener du med belte? Jeg trodde det var vaskemaskinen som gjorde det i første omgang, men mora mi var uenig i dette. Rart det skjer med kun J&J t-skjorter ja, mulig disse har litt dårlig kvalitet.. Men det skal jo ikke bli hull i en rimelig ny t-skjorte uansett! Finvask kan jo prøves, men de skal jo tåle vanlig vask? Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 har opplevd dette flere ganger selv, gjerne billigskjorter som det først skjer med. og langvarig slitasje Lenke til kommentar
doogy93 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hei! Om dette skjer hovedsaklig nederst foran på t-skjortene er det gjerne belte som gjør det. Aner ikke hvordan, men skjer samme her. Om det er andre steder kan det være skarpe kanter i vaskemaskinen? Merkelig at det kun skjer med Jack & Jones T-skjorter... Hva mener du med belte? Jeg trodde det var vaskemaskinen som gjorde det i første omgang, men mora mi var uenig i dette. Rart det skjer med kun J&J t-skjorter ja, mulig disse har litt dårlig kvalitet.. Men det skal jo ikke bli hull i en rimelig ny t-skjorte uansett! Finvask kan jo prøves, men de skal jo tåle vanlig vask? Jeg vet at mine t-skjorter har fått hull etter at de ligger over belte. Om man har de liggende lett over belte og man for eksempel løfter på noe å får mye press mot dem samtidig som de dras til siden kan de kanskje ryke? Har ikke noen god forklaring, bare skjer hos meg, men kun på billigere t-skjorter her også. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jack and Jones er kjent for dårlig kvalitet. Er best å styre unna, selv om de har mye fete klær. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg handler ikke på J&J, men kan aldri se for meg at det er noe spesiellt god kvalitet på klær derfra. Du burde uansett lese hvordan plagget skal vaskes på lappen inne i t-trøyen. Og til deg over, fete klær på J&J? Skal det være en spøk eller? J&J må vel omtrent være den mest harry butikken i landet... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Husk at smaken er som baken. Det er mange som går med J&J klær. Jeg, og omtrent de fleste jeg kjenner på min alder har ihvertfall minst ett plagg fra dem. Og jeg syntes de lager mye kule klær. Har begynt å like Iceman litt nå, dog. Men skal prøve å få mora mi til å følge anvisningene til lappene på de t-skjortene. Eller gjøre det selv.. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Ikke vask på 60°C (helst 30°C, hvis mulig) , ikke bruk tørketrommel. Da holder klærne seg fine mye lengre. Endret 12. juli 2009 av cmptrwlt Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 J&J må vel omtrent være den mest harry butikken i landet... Blend er værre. Dritt og krims-krams. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Noen som har noe å si på Selected, klesmerket Jack&Jones selger? Sjekk vaskemaskinen for skarpe kanter. Oppdaget en i mammas vaskemaskin, må få gjort noe med den! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 J&J må vel omtrent være den mest harry butikken i landet... Blend er værre. Dritt og krims-krams. I concur. Blend-klede er rett og slett elendige. I utgangspunktet ikkje noko super fit, men etter ein vask er formen heilt øydelagt og gjerne enkelte fargar heilt utvaska. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg observerer også hull i tynne klær, T-shirts, bluser, tights og andre tynne klær etter vask. Jeg har saumfart trommelen i maskinen gang på gang, men kan ikke finne noe feil her. Jeg vasker heller aldri noe med belter. Eneste forklaring jeg har så langt er at glidelåsen på hettejakker og bukser forårsaker disse skadene, så jeg unngår å vaske tynne klær sammen med ting med glidelås. Lenke til kommentar
sinusitis Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 har hatt samme problem et par ganger. den ene gangen var det en bhspile som hadde satt seg fasst inn i maskinen og stakk litt ut. den andre gangen skjedde det samme, når pappan hadde glemt en spiker i bukselummen (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå