Megaknut Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hei! Opplever hyppige Windows Explorer crash, med umiddelbar oppstart. Taskbar og alle programmene jeg har aktive blir borte, og kan kun finnes via "alt+tab". Jeg har overhode ingen forståelse for hvorfor dette skjer? Ei har jeg klart å finne noe etter å ha søkt i en 2 timers tid. Begynner å bli drittlei både søking og windows explorer+taskbar som feiler. Kjører forøvrig Windows XP Home edition SP2. Kan noen være så snille å hjelpe meg? Lenke til kommentar
Megaknut Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Nå for første gang har jeg også opplevd at taskbar og explorer crashet uten å komme tilbake "med en gang" som det har gjort tidligere. Kan legge til at jeg prøvde å gjenopprette maskinen til et tidligere kontrollpunkt uten at det gjorde noe forskjell. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Hver gang et program i Windows kræsjer skal normalt sett Dr.Watson snappe opp dette og lage en feilrapport. Du kan sjekke om Dr.Watson har generert noen feilrapport ved å starte Dr.Watson fra kjør feltet. (drwtsn32) Ved å analysere denne feilrapporten kan man finne ut hva som forårsaker problemet. Endret 9. juli 2009 av fenderebest Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå