Gå til innhold

Pris på å få laget hjemmeside til nystartet firma?

Anbefalte innlegg

Hei

Har akkurat startet opp mitt private firma igjen og lurte på hva jeg måtte regne med å betale for å få laget en hjemmeside.

Her er sidene det er snakk om:

1. Hovedside

2. Om Oss

3. Fotogalleri

4. Priser

5. Datatjenester

6. Lydtjenester

7. Refereanser

Har tegnet opp designet på sidene. så det eneste jeg trenger er noen som kan lage de og lage et enkelt publiseringsystem for flere brukere.

Takker på forhånd for svar/henvisniniger til akutelle firmaer

JC

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe slikt vil trolig koste et sted mellom 10 og 20 tusen. :!:

Edit: Når det kommer til firmaer, ville jeg anbefalt å søkt litt rundt på nettet, og eventuelt sett hvem som står bak lignende sider (de fleste har en eller annen link i bunnen av siden). Ville forøvrig anbefalt å gå for en open source løsning ala Joomla, da dette enkelt kan videreføres og vedlikeholdes av andre, uavhengig om du ønsker å fortsette kundeforholdet til de som opprettet siden. Se også om firmaets øvrige referansenettsteder ser ok ut.

Endret av funkyboy
Lenke til kommentar
Få noen til å mekke et wordpress tema til deg og sette det opp.

Wordpress til firmaside?

Jeg ville heller anbefalt (som nevnt ovenfor) å bruke Joomla. Eller så tror jeg du burde søke litt rundt på nettet.

Et søk på f.eks. "kjøp webdesign" så kom blant annet denne opp: http://www2.assist2net.no/ OBS! Jeg anbefaler ikke den siden siden jeg har null erfaring!

Vær sikker før du kjøper noe, for jeg har ingen erfaring med sånt.

Lenke til kommentar

Wordpress til firmaside?

Jeg ville heller anbefalt (som nevnt ovenfor) å bruke Joomla. Eller så tror jeg du burde søke litt rundt på nettet.

Et søk på f.eks. "kjøp webdesign" så kom blant annet denne opp: http://www2.assist2net.no/ OBS! Jeg anbefaler ikke den siden siden jeg har null erfaring!

Du kritiserer bruk av Wordpress, anbefalar Joomla og avsluttar med at du ikkje har noko erfaring "med sånt"?

Kva skjedde med grunngiving?

===

Eg ser ingenting galt i å bruke WordPress til ei slik side. Eit moderne og velfungerande system så lenge du ikkje har behov for å modifisere det for mykje. Relativt enkelt å sette opp, modifisere og bruke, pluss eit stort community i ryggen om du får problem på vegen. God dokumentasjon. Vil handtere ei slik side du ser etter utan problem i det heile tatt.

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Wordpress til firmaside?

Du kritiserer bruk av Wordpress, anbefalar Joomla og avsluttar med at du ikkje har noko erfaring "med sånt"?

Kva skjedde med grunngiving?

===

Eg ser ingenting galt i å bruke WordPress til ei slik side. Eit moderne og velfungerande system så lenge du ikkje har behov for å modifisere det for mykje. Relativt enkelt å sette opp, modifisere og bruke, pluss eit stort community i ryggen om du får problem på vegen. God dokumentasjon. Vil handtere ei slik side du ser etter utan problem i det heile tatt.

Men i all verden, hvor sterke briller trenger du? Jeg skriver at jeg ikke har erfaring med kjøp av webdesign, ikke med CMS.

Og Wordpress er dumt fordi det ikke kan modifisere så mye. Dette er pga. at den hovedsaklig er god for blogger. Det må da være en stor ulempe på en firmaside?

Endret av program
Lenke til kommentar
Dersom du tror at Wordpress i all hovedsak kan brukes til blogger bør du kanskje ikke uttale deg.

Det har jeg heller ikke sagt. Jeg sa den hovedsaklig er god for blogger. Altså det jeg mente er at den fungerer best til en blogg side eller en annen enkel nettside fordi det er mange færre muligheter.

Lenke til kommentar

Som nemt held nok Wordpress mål. Joomla kan kanskje noko meir enn Wordpress, men ser dessverre for "Joomla" ut, spørr du meg. Eg seier ikkje at Joomla ikkje ville dekka behovet ditt, men eg trur nok det vart i overkant funksjonsmessig.

Wordpress sjår betre ut spør du meg. Det sett ikkje så dype spor som Joomla har tendens til å gjere. Mogleg dette har blitt betre i nyare versjonar.

Likevel treng du framleis nokon til å sy saman (kode) malen på utsjåande. Send meg ein PM for eit eventuelt prisoverslag. Prøver ikkje på nokon måte å reklamere for meg sjølve no, eg seier berre eg kan gjere det for ein rimleg sum om dei ikkje er interessert i å lære HTML/CSS sjølve.

Lukke til - Wordpress held nok mål. Sjå nettstaden deira for ei betre utgreing, bileter og demo.

Redigert: Skrivefeil.

Endret av steffenz
Lenke til kommentar

Takker for mange gode svar:)

Har fått flere tilbud her fra forumet og hentet inn tilbud andre steder.

Kommer de næremeste dagene til å sette meg ned med de andre som skal være med i firmaet og gi beskjed til den personen vi ønsker og satse på:)

mvh

JC

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...