henrikgr Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg har ofte problemer med Kazaa når jeg laster ned store filer.Som regel over 100mb.Da begynner det liksom og hakke og maskinen jobber fælt samtidig som du hører at den hakker.Dette gjelder spesiellt når jeg laster ned spill, selvfølgelig bare demo :wink: Når jeg setter downloaden på pause så tar det ca 5 min før den reagerer og da slutter all hakkingen og systemet er som før. Jeg kjører win ME, kazaa lite og har nexgentel bredbånd hvis det har noe og si. Er det noe jeg kan gjøre for og få bort hakkingen? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Du kan boote på en windows XP CD, velge å dypformattere C: med NTFS filsystem og begynne å intallere. Hvis du ikke vil det, ta 98SE i stedet. Det er BEDRE enn ME. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Win me er det dårligste produktet ms noen gang har lagd... man får praktisk talt blue screen i instalasjonen Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Høres ut som maskinen din går tom for minne (RAM), og begynner å bruke swap-filen hele tiden - slikt går tregt. Som det er nevnt her er Win ME generelt det mest ustabile systemet MS har laget. Anbefaler å oppgradere til Win 2000 eller XP hvis maskinen din tåler det, eller nedgradere til Win 98SE ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå