fredrik-fcb Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hei, jeg har tenkt å begynne med fotball igjen.Og da tenkte jeg at jeg skulle starte og trene finter, pasning, heade ol. + kondisjon før jeg starter med ordentlig trening. Så, da lurte jeg på om det var noen her som hadde noen tips? Filmer eks. Etter et treningskjema som jeg følger kanskje 3-4 ganger i uken. eks * Jogg i 20 minutter * Øv på overstegsfinten i 10 minutter *Øv på pasninger med bevegelse Bare noe som passer bedre kanskje? Eller bare tips? Takker alle forslag! Lenke til kommentar
fredrik-fcb Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Hvor gammel er du? 16 Lenke til kommentar
i93 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hei, jeg har tenkt å begynne med fotball igjen.Og da tenkte jeg at jeg skulle starte og trene finter, pasning, heade ol. + kondisjon før jeg starter med ordentlig trening. Så, da lurte jeg på om det var noen her som hadde noen tips? Filmer eks. Etter et treningskjema som jeg følger kanskje 3-4 ganger i uken. eks * Jogg i 20 minutter * Øv på overstegsfinten i 10 minutter *Øv på pasninger med bevegelse Bare noe som passer bedre kanskje? Eller bare tips? Takker alle forslag! Lær grunnleggende teknikk før du fokuserer på de forskjellige fintene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå