Greven22 Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 [Edit ikke noe problem lenger] Noen som har forslag til forbredringer på denne siden ?? Hva er bra og hva er dårlig ? www.milancenter.com PS : Ikke noe innehold enda .. bare kommenter designet :wink: Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Ser ut som et litt innviklet problem, men dog ikke uløselig. Tror, gjentar: tror, at feilen er at den tabellen som går rundt 'alt' er 755, mens alle cellene i tabellen innenfor (som er 100%) tilsammen bare blir 575. Mulig jeg har oversett noe der. Iallfall blir problemet løst hvis du definerer bredden på meny- og stufftabellene til den bredden du vil ha. Velkommen/Posta 27. Mars blir though ikke bredere av den grunn. Tror oppbygningen fra grunnen av er litt rar. BTW: Du burde skifte den røde fargen i overskriftene. Hva med hvit? Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 har prøvd å endre den .... hmm hva mener du med at oppbygningen er rar ? Rødt er kult Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 har prøvd å endre den .... Fargen eller tabellbredden?In case fargen: Den røde fargen gjør seg av en eller annen merkelig grunn ganske dårlig der. Er ikke istand til å si hvorfor, men det er iallfall ganske vanskelig å lese skrifta... Snodig, men sant! :-? In case tabellbredden: Jeg prøvde faktisk å skifte tabellbredde, og det funka! hmm hva mener du med at oppbygningen er rar ? Jeg mener at jeg kanskje ville ha valgt litt andre løsninger i forhold til tabeller og slikt. Ikke så farlig... Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 plzz list opp hvordan style.css ser ut..! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Litt for "rød", greit at du liker AC Milan...men siden blendet meg nesten Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Likte ikke bakgrunnen din. Siden forrandrer seg fra http://www.milancenter.com til http://www.milancenter.com/index.php?side=index Ikke bra... (Menyen til høyre flytter seg bla. i IE 6.0) Ellers så er menyene fine og teksten enkel å lese. Bra! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 n00b-Photoshop-aktig logo-greie. Og ja, hvit tekst der hadde nok vært å foretrekke. Men ikke alle kan være fullverdige designere. Uansett veldig pen og ren site. Så ut til å funke helt greit i Opera 7.10 ved første øyekast. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 har byttet til hvit da men enig at den er rød men det er jo en Milan side ... Noen som vet om en bra side med rødt svart design ??? Trenger litt inspirasjon ... JA jeg vet siden forandrer seg når du trykker på linkene MEN sa jeg ikke at linkene ikke funkerte enda ?!? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Tror bakgrunden med fordel kunne ha vært litt mindre distraherende, altså kanskje ikke fullt så rød, og mindre kontraster.. Kanskje det hadde gått an å få logoen og resten av siden til å henge litt mer sammen også? Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 som sagt vet noen om et rødt / svart design som funker bra si fra Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 einaste eg egentlig vil kommentere er bakgrunnen, grusom å sjå på ... Gjør bakgrunnen litt meir nøytral helst Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 einaste eg egentlig vil kommentere er bakgrunnen, grusom å sjå på ... Gjør bakgrunnen litt meir nøytral helst Ja, når du nevner det, den rød/svarte bakgrunnen over head'n, var litt fæl å sjå på ... :-? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Helt enig, den svart-røde bakgrunnen er rett å slett fæl. :smile: Hvorfor i all verden har du blandet norsk og engelsk på en side? ikke bra.... Når du skriver "nyhetene" på engelsk er det jo en selvfølge att menyene skal være på engelsk også. Men der er det bare blanding mellom engelsk og norsk.... Unngå det!! :smile: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 plzz list opp hvordan style.css ser ut..! Bare gå inn på kilden, og se hvor css-filen ligger. Det er style/style.css på denne siden. Så går du rett og slett bare inn på http://www.milancenter.com, og skriver /style/style.css i adressefeltet. Da vil det bli sånn: Klikk her. Så enkelt er det! :smile: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 jah, bakgrunnen er nok litt skrikende etter min smak. Den blir nok bedre hvis du går i Photoshop og demper saturation litt. Bare et forslag, ellers er det en fin side. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Hvorfor i all verden har du blandet norsk og engelsk på en side? ikke bra.... Når du skriver "nyhetene" på engelsk er det jo en selvfølge att menyene skal være på engelsk også. Men der er det bare blanding mellom engelsk og norsk.... Unngå det!! HVA VAR DET JEG SA ?!??!?!?? SA JEG IKKE AT INNEHOLDET IKKE SLULLE KOMMENTERES ... JO DET GJORDE JEG JEG VEIT GODT AT DET ER DET .. MENYEN ER HENTET FRA EN ANNA SIDE JEG HAR LAGET !!!!!! Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 hissig?? ikke bruk caps... :wink: Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 får roe meg litt ned og sette meg og se over siden på nytt ... :wink: sorry for mitt lille utbrudd dah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå