dragoon123 Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Hei jeg lurer rett å slett på om noen vet hvor du kan få kjøpt onepiece på internet? har sjekka www.beltespenner.no men synes det var få farger.(vi er mange som bestiller) På forhånd takk:) Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) SØKT først eller? Tror de har nevnt alle stedene som selger det der. HER ihvertfall... Rosa, brun, blå og blå/hvitrutete Endret 9. juli 2009 av multisync Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 herregud til den prisen?? de er ikke kulere enn 500kr maks. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Vel, det er mindre enn den gjennomsnittelige nordmann betaler for en genser så blir jo naturlig nok litt dyrere. Hadde vurdert det hvis ikke de var så ekstremt baggy, bare for å ha noe å dasse rundt i her hjemme. Og en pris på max. 1500 vil jeg si er mer reelt. Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Det jeg mente var at de ikke er kul nok i mine øyne til å koste så mye. Med tanke på at disse lages i kina for sikkert 2 kr stk, med beltespenner logo påklistret, så har jeg lite lyst å betale en slik sum når det engang ikke er ett merkeplagg. og se på førpris, faen for en skam. Det kommer sikkert snart på sparkjøp snart likevel, skkurat samme greien, 300 kr. hvem som helst kan bestille slikt som dette fra kina etc. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Så få det laget i Kina selv da hvis det er så enkelt. Er kvaliteten bra nok så er jeg villig til å kjøpe. Sannsynligvis må du bare lage et firma for å selge dem, så dra ned under designprosessen. (for å få det bra første gangen, ellers så må du sannsynligvis sitte med minst 500 stk. som ikke er så bra siden de ikke er villige til å lage så få eksemplarer) Ellers så kan du vente til de kommer til sparkjøp, noe som er meget tvilsomt, det er ikke akkurat et nytt produkt, slakkline har vel hatt det i 2 år nå ihvertfall (?) Endret 9. august 2009 av multisync Lenke til kommentar
Tittelspore Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Også har man jo Funzeen da, men da må du nesten kjenne noen i Storbritannia, siden de foreløpig ikke sender til resten av verden. Jeg har kjøpt en derfra, men har dessverre ikke fått den ennå, så har ingen erfaringer å dele. Er i hvert fall ganske mye billigere, selv med frakt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Også har man jo Funzeen da, men da må du nesten kjenne noen i Storbritannia, siden de foreløpig ikke sender til resten av verden. Jeg har kjøpt en derfra, men har dessverre ikke fått den ennå, så har ingen erfaringer å dele. Er i hvert fall ganske mye billigere, selv med frakt. Det kan jo hende at de er villige til å sende til Norge dersom man lager en samlet bestilling, hvis man får med nok. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 JumpinJammerz! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Haha, tror jeg hadde sett bra dum ut i slike der Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Et lite tips - Russedress og Russeservice har begge onepiece, så hvis man kjenner noen som er russ i år og vil kjøpe til en tusenlapp, så bør dere snakke med de! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 www.onepiece.no Lenke til kommentar
Deem Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 kosedress.no, onepiece.no, eller heltkonfeksjon.no Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Kosedress.no er de billigste, onepiece.no selger under samme navn som slakk line, men slakk line har flere alternativer. heltdress.no har to farger man kan bytte om på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Sjekk ut heltkonfeksjon.no som nevnt over her. Det er good shit! Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Noen som har sett noen på ebay som selger slike som www.onepiece.no? Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 De orginale kan kjøpes på INtersport eller Platou til 1700kr. Hadde aldri betalt så mye for en slææææææk dress. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Fy faen.. Det var en kar på byen i Onepiece igår, jeg mener hva faen! De originale onepiecene er fra Slakkline.no forresten og heter Hyggepiece Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Ingen som vet hva de kalles i statene eller på ebay da? Er jo utrolig mye billigere over seas... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Finnes jo utallige ungdomsbedrifter som selger slike. En bedrift i Rogaland har solgt for godt over 200 000,-, de selger til 700,- pr stk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå