Gå til innhold

Onepiece - kjøpes hvor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
Gjest member-63169

Det jeg mente var at de ikke er kul nok i mine øyne til å koste så mye.

Med tanke på at disse lages i kina for sikkert 2 kr stk, med beltespenner logo påklistret, så har jeg lite lyst å betale en slik sum når det engang ikke er ett merkeplagg. og se på førpris, faen for en skam.

Det kommer sikkert snart på sparkjøp snart likevel, skkurat samme greien, 300 kr. hvem som helst kan bestille slikt som dette fra kina etc.

Lenke til kommentar

Så få det laget i Kina selv da hvis det er så enkelt. Er kvaliteten bra nok så er jeg villig til å kjøpe. Sannsynligvis må du bare lage et firma for å selge dem, så dra ned under designprosessen.

(for å få det bra første gangen, ellers så må du sannsynligvis sitte med minst 500 stk. som ikke er så bra siden de ikke er villige til å lage så få eksemplarer)

 

Ellers så kan du vente til de kommer til sparkjøp, noe som er meget tvilsomt, det er ikke akkurat et nytt produkt, slakkline har vel hatt det i 2 år nå ihvertfall (?)

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Også har man jo Funzeen da, men da må du nesten kjenne noen i Storbritannia, siden de foreløpig ikke sender til resten av verden. Jeg har kjøpt en derfra, men har dessverre ikke fått den ennå, så har ingen erfaringer å dele.

 

Er i hvert fall ganske mye billigere, selv med frakt.

Det kan jo hende at de er villige til å sende til Norge dersom man lager en samlet bestilling, hvis man får med nok.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...