Gjest Jan-Fredrik Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hei. Jeg har endelig funnet en jente jeg liker for første gang på lang tid. Vi har vært veldig på flørtern en stund, og har hatt sex. Med andre ord, vi har et veldig godt forhold til hverandre. Problemet er at jeg skal begynne på en skole langt herifra om en måned. Dette har hun visst om hele veien, men liker det ikke. Hun har vært tydlig på at det kunne blitt et skikkelig forhold om jeg ikke skulle dra. Bør jeg kutte kontakten først som sist? Eller bør jeg fortsette å være like frampå som om jeg ikke skal begynne på den skolen? Jeg har bare lyst til å være med henne hele tiden, men føler det er kjipt med tanke på at jeg skal dra. Å ikke dra er ikke et alternativ. Vi er 20 begge to. Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Syns du skal ta dette opp med henne, forklar situasjonen, og om hva som kommer til og skje i fremtiden. Hvis dette er jenta di, så ikke finn på og forlat hun fordi du flytter en annen plass. Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hvis begge går inn for det, kan et langdistanseforhold fungere? Ta en prat med henne, hør hva hun tenker om det. Å kutte ut kontakten først som sist blir bare kjipt for begge to, hvorfor ikke bare nyte den siste tiden dere har sammen fullt ut, for så å ta sorgene som de evt. kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå