Gå til innhold

iPhone 3gs til 3632 på finn.no - scam?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er en luring som har lagt ut iPhone 3gs til salgs på finn.no til en latterlig lav pris. Scam? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18128069 Hva mener folket?

Lukter svindel lang vei dette her, men kan ikke være sikker, men at en 3GS 32gb skal ligge lavere enn 3Gi 16gb i pris er for meg uforståelig, er jo mulig det er en fake?

Sendte en forespørsel om dette er originale iPhone 3GS til 350,- Euro og fikk dette svaret:

Hallo,

Takk for spørsmålet ditt .. ja jeg vil gjerne vite hvor mange av telefonen du vil bestille .. 1-5 enheter, vi godtar betaling via pengene gram .. Bestillingen fra 10units vi godtar betaling via PayPal og bankoverføring .. forsendelsesmerkene pris på hver iPhone er 50 Euro .. og inkluderer moms og skatt .. ikke mer skatt beløp ... iPhone kan bruke i Norge .. Norsk meny på telefonen og den er åpen for alle simkort .. så du må komme tilbake til oss med din bestilling nå .. full leveringsadresse og navn .. slik at vi kan fortsette bestillingen nå ...

ja telefonen er låst til å bruke i Norge ..

Takk.

Lukter svindel lang vei, ja. Best å holde seg unna, tenker jeg.

Lenke til kommentar

Jeg sendte også en forespørsel og fikk følgende svar:

hallo

Takk for interessen ... ja vi gjør skipet ut gjennom vinduer det tar bare 2 dager til Norge .. og når vi sender ut, vil vi helt sikkert gi deg et sporingsnummer fra rederiet slik at du kan spore pakken din fra rederiet på www.ups.com

Beklager at vi ikke aksepterer Finn betaling fordi vi ikke er i Norge. håper du forstår meg .. hvis du er virkelig interessert og klar for din bestilling nå .. må komme tilbake til oss med full leveringsinformasjonen .. slik at vi kan videre nå ... Takk.

Jeg holder meg i alle fall langt unna. Er dette noe som vi bør tipse finn.no om?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...