Johnsen92 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ok, problemet mitt er prosessen LCDRSS.exe .. Den ligger stabilt på 50%.. Har en AMD Athlon 64 X2 Dual core processor 3800+/1.99GHz.. Ville ikke tro at den prosessen krevde så mye? Og det har ikke vært sånn lenge, skjedde tidligere når jeg satt og spilte.. Fikk plutselig FPS drop fra 200 til 10, og så 2-3 sekunder etter var det normalt.. Noen som vet hva den prosessen er for? Og hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Prosessen kan være en del av Logitech GamePanel Software (søk på google med LCDRSS.exe). Sjekk om plasseringen av filen stemmer med der Logitech legger den og at størrelse/versjon er korrekt. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Prøv å avinstaler "Logtech SetPoint",du kan velge å ikke bruke den,men miste innstillings muligheter på mus,eller instaler den på nytt i fra cd,eller last ned fra Brukerstøtte og nedlastbare filer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå