bjovas Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hadde egentlig tenkt å bytte ut min N82 med denne, men det blir nok til at jeg holder ut litt lenger, bildeeksempler på nettet viser at når man skal ta bilde med blitz, så faller N86 tvers igjennom i forhold til N82. Ser bra ut med bilder tatt uten blitz, men det blir virkelig sært å kalle dette et kameraflaggskip med ledblitz. Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det er jo ikke sært å kalle det et kameraflaggskip, men du kan jo alltids mene at det er et dårlig flaggskip. Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Kommer snart Amobil med en skikkelig test av denne (kamera etc.) og ikke bare sniktitt? Test i forhold til N82 hadde vært spesielt interessant iom. at den i utgangspunktet skal være en etterfølger. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Har du lest ingressen? Dette er et førsteinntrykk, ikke en sniktitt, dvs at de nå har telefonen inne til test nå. Vanligvis bruker de ca en uke på testene, så gjetter at den kommer i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Ja jeg har lest ingressen, og jeg mente førsteinntrykk og ikke sniktitt (leste også sniktitten da den ble lagt ut). Det er ikke en selvfølge for alle her at testen kommer en uke etter førstrinntrykket, det er derfor jeg spurte nå en uke etter smartass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg