Gå til innhold

Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tipper den ender opp på 5899 eller 5998 jeg, mangler vel litt for å koste 7000? synes det hørtes mye ute.....

 

ellers en fantastisk telefon, ser jo smashing ut, den telefonen som ser best ut på markedet.

 

eneste jeg savner er en blitz,samme med multi-touch, synd.

 

en gledelig nyhet er derimot dette.

Endret av jeez3000
Lenke til kommentar

 

Men det er jo dollar, 879 * 6 = 5274. Og dollar kursen er vel godt under 6 for øyeblikket.

4963,- etter dagens kurs :!:

 

Noe annet er jo "The gets-delayed"-biten. SE har jo for vane å bruke særdeles lang tid mellom annonsering og utgivelse av en telefon. Både P990 og X1 kom vel ut ca. 8 mnd etter annonsering. Hvis det stemmer denne gang så vil X10 være på gata i juni......

Lenke til kommentar

Generelt skal alle apps på android makiret funke på alle Android Mobiler. Noen kan da se litt rart ut hvis utviklieren har lagt den dårlig, eller sånn at den aber vises riktig på en bestemmt skjerm oppløsning.Men egendlig funke alle til hero også til X10

 

det geld ingen garantie på sanheter i denne innlegg^^

Lenke til kommentar
Generelt skal alle apps på android makiret funke på alle Android Mobiler. Noen kan da se litt rart ut hvis utviklieren har lagt den dårlig, eller sånn at den aber vises riktig på en bestemmt skjerm oppløsning.Men egendlig funke alle til hero også til X10

 

det geld ingen garantie på sanheter i denne innlegg^^

 

 

Nei den garantien din tror jeg det var bra at du ikke gikk god for.

 

Android apps må lages for hver enkelt oppløsning. Hittil har "standardoppløsningen" vært 320x480px. HTC Tattoo derimot har bare 240x320px oppløsning og dermed er det masse applikasjoner som ikke dukker opp på Market fordi de ikke er kompatible. Samme tilfelle vil det være for X10 som har 480x848px oppløsning.

Lenke til kommentar
Testet selv HD2 i helgen og ble imponert. Hva var det du ikke likte med den?

 

 

Det er egentlig ikke telefonen som ikke imponerer meg :) Men mer det som er inni den :D Jeg har aldri testet en WM før, og tenkte at HD2 måtte bli sjansen for å teste det. Men til mitt bruk, kommer apps og snittet til kort - mens selve telefonen er imponerende ! Jeg slår meg tanker om at hadde den hatt annen innmat, tror jeg kanskje den hadde vært en innertier. Htc sitt flow er flott, men mangler litt elementære småting, som feks når man leser mail der, så blar man i fancy sider. Men man må inni WM sitt eget system for at de skal merkes lest. Samme med tekstmeldinger, og dermed blir Htc sitt design stilige flow i mine øyne en overflødig/tungvindt skall.

 

Jeg syns det er synd at den oppleves slik, for jeg elsker skjermen og selve telefonen. Men WM og htc flow er ikke det riktige for min del. Kamera har en software feil som gir rosa skjær i midten på lyse bilder, dette blir sikkert rettet opp ved en oppdatering. Men etter som jeg har skjønt så er det ikke tett i mellom dem fra Htc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...