bo0ze Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 jeg tror denne blir veldig dyr. Rundt 7000,- Lenke til kommentar
osmano Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 jeg tror denne blir veldig dyr. Rundt 7000,- Da tror jeg den priser seg ut av markedet. HTC HD2 går for litt over 5000,- Den er sammenlignbar med X10 selv om den har WM Lenke til kommentar
Bartonella Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Her kan den forhåndsbestilles til £460. (Riktignok med beskjed om at "Official Price and Availability To Be Confirmed") Lenke til kommentar
bo0ze Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bad news Sony Ericsson Xperia X10 will set you back with $879, gets delayed (phonearena.com) Lenke til kommentar
SteffenVL Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bad news Sony Ericsson Xperia X10 will set you back with $879, gets delayed (phonearena.com) Men det er jo dollar, 879 * 6 = 5274. Og dollar kursen er vel godt under 6 for øyeblikket. Lenke til kommentar
jeez3000 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) tipper den ender opp på 5899 eller 5998 jeg, mangler vel litt for å koste 7000? synes det hørtes mye ute..... ellers en fantastisk telefon, ser jo smashing ut, den telefonen som ser best ut på markedet. eneste jeg savner er en blitz,samme med multi-touch, synd. en gledelig nyhet er derimot dette. Endret 20. november 2009 av jeez3000 Lenke til kommentar
osmano Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Bad news Sony Ericsson Xperia X10 will set you back with $879, gets delayed (phonearena.com) Men det er jo dollar, 879 * 6 = 5274. Og dollar kursen er vel godt under 6 for øyeblikket. 4963,- etter dagens kurs :!: Noe annet er jo "The gets-delayed"-biten. SE har jo for vane å bruke særdeles lang tid mellom annonsering og utgivelse av en telefon. Både P990 og X1 kom vel ut ca. 8 mnd etter annonsering. Hvis det stemmer denne gang så vil X10 være på gata i juni...... Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Bad news Sony Ericsson Xperia X10 will set you back with $879, gets delayed (phonearena.com) Men det er jo dollar, 879 * 6 = 5274. Og dollar kursen er vel godt under 6 for øyeblikket. 4963,- etter dagens kurs :!: Med mva vil det bli 6204,-. Lenke til kommentar
jeez3000 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 har et spm. her jo sett mange apps til Htc Hero, kan man bruke alle apps på X10 som man kan på hero? eller har det ohså noe med telefonen å gjøre? blir appsene laget til hero? Lenke til kommentar
Norwayfish Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Generelt skal alle apps på android makiret funke på alle Android Mobiler. Noen kan da se litt rart ut hvis utviklieren har lagt den dårlig, eller sånn at den aber vises riktig på en bestemmt skjerm oppløsning.Men egendlig funke alle til hero også til X10 det geld ingen garantie på sanheter i denne innlegg^^ Lenke til kommentar
madmats Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) noen som vet om denne kommer til å støtte flash i nettleseren slik som HTC hero? Endret 23. november 2009 av madmats Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Generelt skal alle apps på android makiret funke på alle Android Mobiler. Noen kan da se litt rart ut hvis utviklieren har lagt den dårlig, eller sånn at den aber vises riktig på en bestemmt skjerm oppløsning.Men egendlig funke alle til hero også til X10 det geld ingen garantie på sanheter i denne innlegg^^ Nei den garantien din tror jeg det var bra at du ikke gikk god for. Android apps må lages for hver enkelt oppløsning. Hittil har "standardoppløsningen" vært 320x480px. HTC Tattoo derimot har bare 240x320px oppløsning og dermed er det masse applikasjoner som ikke dukker opp på Market fordi de ikke er kompatible. Samme tilfelle vil det være for X10 som har 480x848px oppløsning. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Programmene blir oppdatert fortløpende til å støtte de forskjellige oppløsningene. F.eks opplevde jeg nå at mange av de programmene jeg bruker fikk en oppdatering nylig for å støtte Droid/Milestone. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Om utviklerne har fulgt anbefalingene så skal applikasjonene være skalerbar. Men alle er nok ikke det. Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg har nå testet Hd2 en uke, og elsker skjermen og rask respons. Men det stopper omtrent der Så den blir solgt desverre, og jeg satser alle kortene mine på denne en gang i 2010 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Testet selv HD2 i helgen og ble imponert. Hva var det du ikke likte med den? Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Testet selv HD2 i helgen og ble imponert. Hva var det du ikke likte med den? Det er egentlig ikke telefonen som ikke imponerer meg Men mer det som er inni den Jeg har aldri testet en WM før, og tenkte at HD2 måtte bli sjansen for å teste det. Men til mitt bruk, kommer apps og snittet til kort - mens selve telefonen er imponerende ! Jeg slår meg tanker om at hadde den hatt annen innmat, tror jeg kanskje den hadde vært en innertier. Htc sitt flow er flott, men mangler litt elementære småting, som feks når man leser mail der, så blar man i fancy sider. Men man må inni WM sitt eget system for at de skal merkes lest. Samme med tekstmeldinger, og dermed blir Htc sitt design stilige flow i mine øyne en overflødig/tungvindt skall. Jeg syns det er synd at den oppleves slik, for jeg elsker skjermen og selve telefonen. Men WM og htc flow er ikke det riktige for min del. Kamera har en software feil som gir rosa skjær i midten på lyse bilder, dette blir sikkert rettet opp ved en oppdatering. Men etter som jeg har skjønt så er det ikke tett i mellom dem fra Htc. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Det er det fine med WM, alt kan endres og justeres slik du vil ha det. Sjekk gjerne ut SPB Mobile Shell eller Home 2 om du ikke liker Touch Flo. Les også denne tråden: Hva er så dårlig med Windows Mobile? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ser ut som det er Oled eller Amoled Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå