krister461 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 ...Får ikke kjøpt via marked, og andre betalingsløsninger finnes visst ikke... Kjøp deg et engelsk sim-kort på ebay. Koster 15 kroner inkl. frakt. Da kan du kjøpe programmer via markedet! Hvordan foregår betalingen? Har innbilt meg at det blir trukket på mobilregningen e.l. Må man ha et norsk og et engelsk abonnement, i så fall? Høres ikke riktig ut... Betaling foregår via Google Checkout - men i praksis betaler man med et kredittkort (visa/mastercard). Det er ikke åpnet for å betale programmer for norske abbonnement enda. Derfor bruker jeg et engelsk kontantkort. Det koster ingenting å ha, og jeg putter det bare i telefonen når jeg skal kjøpe en applikasjon fra markedet! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Ny firmware på vei - spennende. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Og vel så spennende: Root Har ikke testet selv enda. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 YEY da har jeg root Funker strålende Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hvilken Android-versjon kjører rooten? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 YEY da har jeg root Funker strålende Kan du skrive litt om hva som er den store forskjellen, hvordan det gikk, fallgruver, litt om X10 før og etter root? Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg roota den i går, men det jeg kan se er at dette er en eldre rom R1EA025, den nyeste er R2BA020. Har ikke merket noe vesentlig feil med den versjonen. Eneste som er litt rart er at det ikke var noe tastatur inne etter den ble roota, men det kan man lett legge inn. Om man ikke liker R1EA025 så kan man lett legge inn R2BA020. Så det er ikke så store fallgruver siden man kan gå tilbake til den nye. Så vi får se hvordan det går Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 siden vi no har root, kan vi da begynne å legge inn custom rooms? Gleder meg til noen fikkser cyanogen sine rooms til x10 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Det stemmer, the cooking is happening as we speak! Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Nå har Norsk Tipping sluppet sin versjon for X10. Har denne inne på min telefon nå. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ser ikke at det er X10 mini tråd, så antar telefonene er helt make? Uansett, hvordan er det egentlig man får zoomet ut og inn når man tar bilder/filmer. Selvfølgelig kunne jeg lest bruksanvisningen, men den er ikke her, så derfor. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 På X10 (big) zoomer man med volum-knappen. Det er en liten zoom-logo ved siden volum-knappen men jeg kan ikke se at X10 mini har det. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Nå har Norsk Tipping sluppet sin versjon for X10. Har denne inne på min telefon nå. Rart søkte etter den for en halv time siden og da fant jeg ikke noe som helst. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Nå har Norsk Tipping sluppet sin versjon for X10. Har denne inne på min telefon nå. Rart søkte etter den for en halv time siden og da fant jeg ikke noe som helst. Send "spill" til 1960, eller tast bestill link her: https://www.prod.buypass.no/xmobile/pages/jsp/init-reg.jsp Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 siden vi no har root, kan vi da begynne å legge inn custom rooms? Gleder meg til noen fikkser cyanogen sine rooms til x10 Det stemmer, the cooking is happening as we speak! neh, kommer ikke noe sånt med det første. Bootloaderen er fortsatt totalt låst Lenke til kommentar
murmeljenta Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Har noen av dere andre klart å oppdatere til R2BA20, uten å benytte svenske/tyske filer? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 På X10 (big) zoomer man med volum-knappen. Det er en liten zoom-logo ved siden volum-knappen men jeg kan ikke se at X10 mini har det. Virker merkelig :S Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Har noen av dere andre klart å oppdatere til R2BA20, uten å benytte svenske/tyske filer? har SE sluppet en update? hva er nytt i R2RBA20? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Ny firmware på vei - spennende. Har noen av dere andre klart å oppdatere til R2BA20, uten å benytte svenske/tyske filer? har SE sluppet en update? hva er nytt i R2RBA20? Her følger vi med. Den er ikke kommet til unbranded telefoner i Norge enda. Endret 29. juni 2010 av krister461 Lenke til kommentar
meglersmekk Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Nå har jeg fått japansk tastatur igjen. Hadde det en gang tidligere også, men da fant jeg ut av det. Husker ikke hva jeg gjorde og selv om jeg ser det har vært oppe flere ganger i tråden, finner jeg ikke noe svar på det. Når jeg holder inne knappen nede til venstre i tastaturet, kommer det opp noen japanske tegn, men jeg klarer ikke å gjette hva som er "inn datametode" (eller hva det het) og velge norsk igjen... Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå