thklinge Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Godt poeng! Jeg ser samme problemet her med min Nexus One. I galleriet på telefonen vises geotaggen korrekt, men om jeg ser på EXIF-informasjonen på fila på PCen så er EXIFen redusert til Dato/Tid, Nexus One, EXIF-versjon og GPS-altitude. Ingen long/lat. Tro hvor Android gjemmer den informasjonen hen og hvorfor? Endret 15. april 2010 av thklinge Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Beklager om dette har blitt spurt eller nevnt her i tråden før, men spør lell. Er det noen enkel måte å få overført kontakter fra iphone til X10? Bruker mac, så noe pc eller sync har jeg ikke tilgang på, mulig jeg kunne gjort det via jobbpc, men det er litt styr. Noen som har gjort det? Apple Support - iTunes: Syncing address book contacts with your Google contacts Tusen takk, det gikk supersmooth ! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 merkelig.....Hadde mye skraping i lyden når jeg brukte lyd gjennom blåtann på X10 Noe som ikke skjer på Desire eller iPhone Merkelig, det opplevde ikke jeg, hverken med mw600 eller Jabra bt620 skraping var vel litt feil ord å bruke.... Når jeg byttet sanger kom det en suse lyd prøvde med flere blåtann headsett Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Alarmen på min X10 går ikke av om telefonen er avskrudd. Har noen det samme problemet, og er det mulig å fikse tro? Lenke til kommentar
Sondremj Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Hei folkens Er det slik at det kommer en oppdatering til Android 2.1? Bare glem spørsmålet mitt. Fikk svar fra SE 5 min etter å ha sendt dem mail. Bra support det Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Contact Center. Xperia X10 kommer att uppdateras till Android 2.x men vi har i dagsläget tyvärr inget datum för när denna uppdatering blir tillgänglig. Med vennlig hilsen /Rickard Sony Ericsson Contact Center Bruker SE å være raske med oppdateringer? Eller like trege som HTC? Endret 16. april 2010 av Sondremj Lenke til kommentar
Brodos Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Hei Er det noen her som har fjernet skjermbeskyttelsen som allerede var på telefonen når vi fikk den? (ikke den som fulgte med i esken) Flere brukere på xda forumet rapporterer at skjermen er mer responsive når denne er fjernet. Endret 16. april 2010 av Brodos Lenke til kommentar
AtleCM Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 ER det en beskyttelse på? Jeg har pirket litt på skjermen, og får ikke noe til å løsne... Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Noen som angrer på at de ikke kjøpte Desire? Noen som angrer på kjøp? Er den litt irriterende treg noen små ganger? Nope, angrer så langt ikke. Liker den veldig godt ! Hva skal du med PC suite? Sync til Gmail folkens, det er enkelt! Enig ! noen som klarer mota mms? jeg får last ned, trykker på den så står det laster ned og så skjer ingenting videre En feilmelding på mangler emne kommer opp men det skal være både innhold og skrevet i emne feltet Jeg kan sende og de kommer frem I butikken sa de at man måtte laste ned HTC sitt MMS oppsett, for å få det til å virke - om man hadde problemer. Kan det være ett tips for noen ? Hei Er det noen her som har fjernet skjermbeskyttelsen som allerede var på telefonen når vi fikk den? (ikke den som fulgte med i esken) Flere brukere på xda forumet rapporterer at skjermen er mer responsive når denne er fjernet. Jeg har tatt av den plasten, den tåler jo ikke noe. Det er jo samme greia som er på alle nye mobiler stort sett? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Nei, er en til, laget av tykkere plast. Jeg har denne enda i påvente av matte-skjermbeskyttere. Endret 16. april 2010 av Eksentron Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Nei, er en til, laget av tykkere plast. Jeg har denne enda i påvente av matte-skjermbeskyttere. Hm... ah, kan skimte en ekstra kant der.. den har jeg ikke tatt av da nei Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Et litt sært problem sikkert.. men jeg bruker bankid på mobil. Og etter at jeg gikk over til X10 mottar ikke telefonen kommunikasjon med banken. Tidligere logget jeg på, og så kom det opp et vindu på mobil der jeg godkjente. Dette vinduet "kommer ikke frem" om dere skjønner ? noen som vet noe om dette? Bankid'en er knyttet mot telefonummeret mitt, og ikke selve telefonen Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Alarmen på min X10 går ikke av om telefonen er avskrudd. Har noen det samme problemet, og er det mulig å fikse tro? Mobilen må faktisk være påskrudd for at alarmen skal virke. Dette er vel noe som er helt vanlig på smarttelefoner, dessverre. Lenke til kommentar
tjn Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Har et lite spørsmål. Jeg har slått av alt, tror jeg, som skal bruke datatrafikk på telefonen.. Men jeg lastet ned 3G Watchdog, og ser at det med jevne mellomrom tikker inn og ut noen kb. Oppe i høyre hjørnet er det et ikon som markerer opp og nedlasting, og av og til markerer denne aktivitet selv om jeg ikke foretar meg noe. Hvorfor skjer dette? hva kan det være som bruker kb? Noen som har et godt svar? Kan det ha noe med reklamen på enkelte program å gjøre? hvordan kan jeg evt stoppe dette? Regner jo med at jeg blir belastet for disse kb'ene siden jeg ikke har noen datapakke til mitt abonnement. Endret 16. april 2010 av tjn Lenke til kommentar
Gadgeteer Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Godt poeng! Jeg ser samme problemet her med min Nexus One. I galleriet på telefonen vises geotaggen korrekt, men om jeg ser på EXIF-informasjonen på fila på PCen så er EXIFen redusert til Dato/Tid, Nexus One, EXIF-versjon og GPS-altitude. Ingen long/lat. Tro hvor Android gjemmer den informasjonen hen og hvorfor? Auda! Da synes det å være en Android-sak, og ikke en X10 særhet. Det var litt trøst, men samtidig er det jo dumt at det ikke bare er en setting jeg ikke har fått til. Men, finnes det et problem, så kan man håpe at det finnes en løsning også. Kanskje noen har funnet på noe som ligger på Marked/AppStore? Det virker egentlig litt sært. Googles Picasa kan vise geotagger, og videre vise dem i Google Earth. Hvorfor skal ikke Googles operativsystem da kune synce de dataene? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 På min hero har jeg ikke noe problem med å ta bilder med telefonen, legge de inn via picassa og få de geotaget automatisk. Mulig jeg ikke forstod dere korrekt her og det er noe annet som er problemet? Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Har et lite spørsmål. Jeg har slått av alt, tror jeg, som skal bruke datatrafikk på telefonen.. Men jeg lastet ned 3G Watchdog, og ser at det med jevne mellomrom tikker inn og ut noen kb. Oppe i høyre hjørnet er det et ikon som markerer opp og nedlasting, og av og til markerer denne aktivitet selv om jeg ikke foretar meg noe. Hvorfor skjer dette? hva kan det være som bruker kb? Noen som har et godt svar? Kan det ha noe med reklamen på enkelte program å gjøre? hvordan kan jeg evt stoppe dette? Regner jo med at jeg blir belastet for disse kb'ene siden jeg ikke har noen datapakke til mitt abonnement. Det tryggeste er å slå av mobilt nettverk når du ikke har bruk for det. Lenke til kommentar
Gadgeteer Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) På min hero har jeg ikke noe problem med å ta bilder med telefonen, legge de inn via picassa og få de geotaget automatisk. Mulig jeg ikke forstod dere korrekt her og det er noe annet som er problemet? Nei, hvis geotagen følger med til Picasa, så får du til det som ikke skjer her. Problemet er at jeg ikke finner tagen blant EXIF-dataene når bildet ligger på minnkortet heller. Hvordan er det med din Hero? Om du overfører et geotagget bilde til PCen din, finner du tagen ved å se på egenskapene i fila også? Med iPhonen var det ingen problemer, der ligger tagen i billedfila, så hvor har Android gjemt den? Oppdatert: KUSO EXIF Viewer finner geotagen i EXIF-dataene på den lagrede fila på PCen. Jeg skal prøve å aste opp en fil fra PCen til Picasa, og hvis tagen følger med, så er det måten X10 laster opp fila på. Endret 16. april 2010 av Gadgeteer Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Er det noen her som vet om batteritiden er ok? Endret 16. april 2010 av wassiboy Lenke til kommentar
Amadeus2010 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg prøvde å se vg tv her, men mangler flashplayer og finner ikke den på markedet, noen som vet hvordan jeg får dette til? Lenke til kommentar
Torhaccc Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 siste fra multitouch-sagaen: http://www.engadget.com/2010/04/16/sony-ericsson-x10-can-do-multitouch-after-all-will-get-android/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå