tjn Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Har hendt et par ganger at Timescape har sluttet helt å vise siste oppdatering, da har jeg bare slått telefonen av og på så har det funket fint etterpå Den oppdaterer, men alt er 2 timer gammelt.. :/ Lenke til kommentar
tjn Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) klokken din er feil? Nei, den er ikke det heller.. blir litt frustrert.. Edit: jo, klokken var feil eller den var rett, men tidssonen var feil.. Endret 13. april 2010 av tjn Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Synes batteriet har blitt meget bra, spesielt nå etter jeg installerte JuiceDefender (gratisversjonen). Akkurat 2 døgn siden den ble tatt av lading nå, og har nå 73% batteri igjen. Jeg er i alle fall imponert. Forøvrig er dette med alle auto-updates, GPS, WiFi og slikt avslått når telefonen ikke er i bruk. Brukt moderat til spill og musikk for det meste. Lenke til kommentar
tjn Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 ok, nytt spm.. jeg får bare opp gratisting på android markedet, skal man ikke kunne kjøpe ting der også?? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Ved å roote telefonen, som ikke er mulig enda. Evt. vente helt til Google lanserer paid-apps i Norge. Endret 13. april 2010 av Eksentron Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) hvordan fikk du tak i juicedefender, eksentron? finner det ikke på marked. Endret 13. april 2010 av Anti LFC Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ser ut til at det er tatt bort :S http://www.latedroid.com/2010/01/juicedefender.html market://details/?id=com.latedroid.juicedefender Lenke til kommentar
SteffenVL Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Har samme problem selv, men synes Opera funker flott som nettleser. Hvilken versjon av Opera bruker du, og hvor lastet du ned fra? Opera var overlegen på min forrige telefon, men på X10 viser den ikke alltid sider slik de skal være (noe tekst faller utenfor skjermen, det går ikke an å skrive i passordfelt osv.), og da er jo litt av vitsen borte. Markedet =) Lenke til kommentar
deiglie Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 når jeg går direkte inn på meldinger, så er mange kontakter borte. Jeg må gå inn i kontaktlisten for å finne de, så trykke på meldinger. Noe som gjør det vanskelig å sende MMS til enkelte.. Noen som har tips/forslag? Lenke til kommentar
Amadeus2010 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Noen som vet hvordan man videresender en melding? Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Jeg vil tro den trenger endel oppladinger før den er optimal.. Det er vel snart 2 uker siden jeg fikk tlfen, i starten var det ikke så masse og skryte av, men nå er den på 68% etter 32 timer bruk Så da begynner det og bli bedre. Endret 13. april 2010 av -PoWa- Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Noen som vet hvordan man videresender en melding? Hold fingeren på meldingen du vil videresende, etter ei lita stund vibrerer telefonen (vel, min N1 vibrer ihvertfall) og viser en meny der du kan ringe nr som sendte meldingen, slette, videresende, osv.. Endret 14. april 2010 av thklinge Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Fungerte ikke å videresende med den måten Noen andre som har fått det til? Lenke til kommentar
tjn Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Finnes det andre programmer bortsett fra JuiceDefender som fungerer godt? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Det fungerer fint her med videresending. Men du må klikke inn på meldingen (meldingssamtalen) og ikke gjøre det i oversikten over meldinger. Inne i "samtalen" så kan du holde fingeren på en melding og da få opp en meny som lar deg videresende. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 der ja.... mener jeg hadde prøvd det, tydelig ikke Lenke til kommentar
AtleCM Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 når jeg går direkte inn på meldinger, så er mange kontakter borte. Jeg må gå inn i kontaktlisten for å finne de, så trykke på meldinger. Noe som gjør det vanskelig å sende MMS til enkelte.. Noen som har tips/forslag? Akkurat samme problemet her. Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg logger meg inn på IP adressen til routeren min via wifi og får opp innloggingsvinduet men feltet der jeg skal skrive inn passordet er borte? Noen som vet hva dette kan komme av eller har vært borte i det samme? routeren er en d-link Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 når jeg går direkte inn på meldinger, så er mange kontakter borte. Jeg må gå inn i kontaktlisten for å finne de, så trykke på meldinger. Noe som gjør det vanskelig å sende MMS til enkelte.. Noen som har tips/forslag? Akkurat samme problemet her. Ligger de ikke i oversikten over meldingene, eller i kontaktlisten du søker opp under "Ny melding"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå