Simonfur Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 bør eg avbestille hero ? Ville kjøpe heroen for å møte android, som et midlertidig stunt...men om den blir lansert no, så kommer vel denne ikke i salg før februar...og det er altfor lenge til Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg vurderer SE Satio, mye pga kamera.. hvorfor vil denne være mye bedre å vente på? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Rachael kjører Android, Satio kjører Symbian S60 5th... Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Kort teaservideo fra SE. Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg SKAL ha denne. Jeg bruker sjeldent penger på mobil. Jeg har heller arvet mobiler som andre er lei av. Nå er jeg forberedt til å betale hva enn denne koster Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Session^^: Hysj! Pokerfjes.. Må ikke komme med sånne utsagn før de har lansert den og komt med veil. pris - du driven prisen opp Lenke til kommentar
karakas Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Har sittet og sett endel på Droid den siste uka, men etter å ha kommet over denne videoen så må jeg si at jeg sikter meg inn mot min første SE telefon på mange mange år. Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 En video av UIet som jeg ikke hadde sett før, selv om den er noen uker gammel. Aner ikke om den er ekte eller ikke. Det er ikke den som kom ut i Juli. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Lekkert! Vi får håpe de klarer å få det så bra. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Flere enn meg som synest det mediabiblioteket minner om Windows Media Center? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Det er i morgen det skjer. Her er noen ventebilder: Sammelingninger laget av "Sealover" på Esato-forum: Endret 2. november 2009 av osmano Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det der ser jo vanvittig spennende ut ! Bare synd jeg snuser på mobil nå, og denne sikkert lar seg vente på en stund Lenke til kommentar
osmano Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Det der ser jo vanvittig spennende ut ! Bare synd jeg snuser på mobil nå, og denne sikkert lar seg vente på en stund Det har du nok rett i desverre. Hvis jeg ikke husker feil så tok det 9 mnd fra Xperia X1 ble lansert til den var i min hånd..... Endret 2. november 2009 av osmano Lenke til kommentar
SteffenVL Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Noen som vet når på 3. november nyheten blir laggt ut? Verdt å sitte oppe i natt? Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hmf, har fått en youtube-link fra SE-kanalen på RSS, til en video som heter XperiaTM X10 PromotionVideo 720p, men jeg kan ikke se på den. Men det hinter vel litt om navnet da...og den blir sikkert lagt ut på nytt senere, etter lanseringen. Er en video på ett og et halvt minutt. Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) http://www.sonyericsson.com/cws/products/m...tures/xperiax10 http://www.youtube.com/user/sonyericsson#p/a Da er Telefonen live Endret 3. november 2009 av Surreality Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Og den er kanskje AKKURAT det Sony Ericsson trenger for å hevde seg i markedet! Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Xperia X10 linken er gått live http://www.sonyericsson.com/cws/products/m...rview/xperiax10 swnk Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Engadet har en finfin hands-on preview http://www.engadget.com/2009/11/02/sony-er...we-go-hands-on/ Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 den er lansert, den er kul, og den er et must. Litt mye dill dall, men den virker rå: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå