Raydemort Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Nye bilder, kanskje de første av den ekte telefonen? Svart Hvit Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 http://www.mobile-nova.com/component/conte...ive-bilder.html enda flere bilder....å kjenner det kribler! Litt tyske setninger der som alle skjønner... den har blant annet en 1 ghz prosessor! Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 ^^ er da de samma som er posta over deg det her. Jeg tror denne phonen blir lansert februar/mars 2010. Lenke til kommentar
Norwayfish Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 bli spennende, men er vel utenfår det min pengbok vil gir i fra seg. er det noen føste priser til mobilen??? Lenke til kommentar
ferlax Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Tipper den havner på 5500-6500. slik som Omnia HD er nå. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Fristende, men har akkurat skaffa meg ny telefon. Får se hvorvidt pengene strekker til eller ikke. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 I tillegg kommer Palm Pre i oktober..! Blir hardt å velge nå framover, blir mange gode telefoner på markedet. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Hei! Var på GSM-arena for å sammenligne min X1 med X2. Da fikk jeg valget om å sammenligne med X3 også gitt...... http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_xperia_x3-2964.php Ser lekker ut Det står at den ikke er offisiell ennå, men siden de velger å legge den ut så regner jeg med at de har ganske god info om specs..... Endret 11. oktober 2009 av osmano Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Sjekka litt opp på Qualcomm Snapdragon QSD8250: * 1 GHz CPU * Integrated 3G mobile broadband * Built-in seventh-generation gpsOne® engine with Standalone-GPS and Assisted-GPS modes * High-definition (720p) video decode, and multiple video codec support * High-performance 3D graphics – up to 22M triangles/sec and 133M 3D pixels/sec * High-resolution up to WXGA (1280x720) display support * 12-megapixel camera support * Support for Windows Mobile®, Android, and a number of Linux®-based operating systems En mobiltelefon som kan spille av 720p video? Insane... Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 ryktene sier lanseringen om en måned. Kan det bli nyttårsmobilen? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 ryktene sier lanseringen om en måned. Kan det bli nyttårsmobilen? Hvis den blir lansert om en måned, og vi ser på lanseringshistorien til SE (P990/X1), så vil jeg nok heller si sommer i stedet for nyttår desverre. Men vi kan jo leve i håpet. Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Nytt live-bilde. Oversett gjerne denne linken også. iEdit: Lastet opp bildet i stedet for å linke til det, ettersom linken oppførte seg noget merkelig. (Var av og til bildet, av og til en blå logo-ting) Endret 18. oktober 2009 av Raydemort Lenke til kommentar
crea Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Google translator Lyder (ringetoner, varsling, alarm system) fra telefonen SONY ERICSSON XPERIA X3 (Rachel) Dette arkivet - en samling av lyder og melodier med den tekniske modellen Sony Ericsson XPERIA X3 (Rachel), som i øyeblikket som alpha-programvaren bruker Google AndroidOS 1.6 (Donut). Ifølge rykter, og flere fakta, vil dette kommunikator være tilgjengelig i januar og februar 2010, og vil ha et system Android OS 2.0. Derfor betyr dette setter ikke krav på det endelige settet med låter og signaler. Merk: fra hele sett med lyder fjernet "deep-system" filer, for eksempel lyden av nedleggelse kameraer, etc. PS Tvilere, forfalskning det eller ikke - se på bakgrunnen av bilder. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Bilde igjen: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+asdfasdf Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 http://www.engadgetmobile.com/2009/10/18/c...kes-you-wonder/ Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Blir kanskje kalt X10. Vil vi kanskje se Windowsmobiler med X1, X2, X3 osv, og Androidmobiler med betegnelsen X10, X11 osv? Sony Ericsson Xperia Rachael set to become X10 instead of X3 Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Litt flere blurryscreens. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ta en titt på denne...... http://www.youtube.com/watch?v=r7jtC6jRzp8 ...det står blant annet "32gb internal memory......" Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Luktet dessverre fake. Sony Ericsson ville neppe skrevet "Qualcomm Snapdragon 1GHz" i en reklamebrosjyre. I tillegg er det en 1080p-logo ved siden av paragrafen om kameraet og det står ingenting om full HD. OLED-skjerm på 4,1 tomme? Den håper jeg er sann Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ja kom over den "videoen" jeg og, og tror ikke helt på den. Men uansett, kan se ut som at vi får vite en god del mer 3dje november! Og det spekuleres i om den kanskje blir kalt Infinity. ^^ Sikkert på grunn av symbolet på den siden. På den siden er det også en link, "To the Sony Ericsson homepage", og linken har "Rachael" i seg. http://www.sonyericsson.com/?cid=son_rachael_global_20091026 Kan ikke se noe om den på siden som kommer opp da. Nå gleder jeg meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå