Brodos Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Du kan da enkelt få "plain android" på desire også Ja, men får du 4" skjerm og 8,1 mpixler kamera? Det kommer an på hva den enkelte prioriterer. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Du kan da enkelt få "plain android" på desire også Ja, men får du 4" skjerm og 8,1 mpixler kamera? Det kommer an på hva den enkelte prioriterer. Jo, men det veier ikke opp for en skjerm med dårlig respons etter min mening. Eller er det andre som ikke opplever dette problemet? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Har absolutt ingen problemer med responsen på skjermen, nei. Synes den er helt super. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg skifter side nå....forlater SE etter 6 år....til fordel for HTC... Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Er så utrolig i tvil! Som nicket tilsier så var jeg i utgangspunktet X10 fan (en telefon jeg har ventet på siden november). Har ikke HTC Hero samme kamera som Desire? Prøvde en Hero, og kameraet var dårlig. Fæl å ta bilder med. Syntes også operativsystemet fungerte litt tregt, og at det var lite tiltalende. Skjønner ikke hva en skal med syv skjermer, da funker tre skjermer mer enn nok. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg sikler på denne mobilen selv, men liker ikke at folk sliter med dårlig respons i skjermen + vet ikke om jeg liker timescape eller hva det het. Vanskelig. Desire 1000kr billigere, eller denne. Alle her fornøyde + sider 0g hva er - ved den? Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Er så utrolig i tvil! Som nicket tilsier så var jeg i utgangspunktet X10 fan (en telefon jeg har ventet på siden november). Har ikke HTC Hero samme kamera som Desire? Prøvde en Hero, og kameraet var dårlig. Fæl å ta bilder med. Syntes også operativsystemet fungerte litt tregt, og at det var lite tiltalende. Skjønner ikke hva en skal med syv skjermer, da funker tre skjermer mer enn nok. Det er nok samme kamera som sitter i N1. Lenke til kommentar
smilys Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Har ikke opplevd dårlig respons. Super telefon. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Siden den ligger i postkassa i morgen har jeg bestemt meg for å prøve den ut, trenger en resserve telefon til iphone 3gs som jeg sikkert ender opp med alikevell Endret 5. april 2010 av Andynator Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Jeg sikler på denne mobilen selv, men liker ikke at folk sliter med dårlig respons i skjermen + vet ikke om jeg liker timescape eller hva det het. Vanskelig. Desire 1000kr billigere, eller denne. Alle her fornøyde + sider 0g hva er - ved den? Er vel bare én her inne som har dette problemet? Har heller ikke sett andre som har det... For min del er responsen upåklagelig, og mye bedre enn jeg hadde forventet. Endret 5. april 2010 av Eksentron Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg sikler på denne mobilen selv, men liker ikke at folk sliter med dårlig respons i skjermen + vet ikke om jeg liker timescape eller hva det het. Vanskelig. Desire 1000kr billigere, eller denne. Alle her fornøyde + sider 0g hva er - ved den? Er vel bare én her inne som har dette problemet? Har heller ikke sett andre som har det... For min del er responsen upåklagelig, og mye bedre enn jeg hadde forventet. flere som klager på versjon 16 iallefall...har du oppgradert til denne? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ja, og har ingen problemer med responsen i skjermen. Eneste er problemet med bokstaven A fra tid til annen. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ja, og har ingen problemer med responsen i skjermen. Eneste er problemet med bokstaven A fra tid til annen. Å det hadde du ikke på versjon 14? Vi du anbfale å vente til versjon 18? med å oppgradere eller hadde versjon 16 vesentlig forbedringer på "ting" Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Bokstaven a har jeg lest fra ett nett sted og¨så hadde problemer med. måtte trykke flere ganger for å registrere trykket enkelte ganger Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Bokstaven a har jeg lest fra ett nett sted og¨så hadde problemer med. måtte trykke flere ganger for å registrere trykket enkelte ganger Jeg tror at bokstaven a er noe de fleste eiere av x10 har problemer med, meg inkludert Men dette har med software å gjøre, telefonen registrerer jo at "knappen" blir trykket på (bildet av a kommer opp) men den dukker derimot ikke opp i tekstfeltet. En programvareoppdatering er nok det som må til! Produktbloggen til Sony Ericsson har flere kommentarer som beskriver samme problem så tror nok de har tatt fatt på saken Lenke til kommentar
Brodos Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Problemet med bokstaven "a" er også på versjon 14. jeg har ikke oppgradert enda siden SE ikke har programvare for linux eller mac. X10 er jo en linux basert mobil, men programvare for linux kan de ikke lage!! Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ja, men tror det blir fikset i neste oppdatering, v.18 eller noe Og hva Linux angår så må du nesten ta det opp med SE Lenke til kommentar
T2000 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Etter en ukes bruk er det kun en ting jeg ønsker var bedre og det er batteritiden, når det er sagt trykker jeg nok mere på min x10 enn noen tidligere mobiler så det er kanskje naturlig med større forbruk av batteri. Siste telefon var x1 og den har etter min mening ekstremt god batteritid til smarttelefon å være. Synes skjermresponsen er god, og eneste grunnen til litt heng i Time- og Mediascape jeg opplever er når det oppdateres med innhold fra nett, når innholdet er lastet ned er responsen rask. Mange ønsker også bedre kontroll på fotolyset og der er jeg enig, litt for tungvint at man må inn i undermenyer for å slå på dette. Ser uansett frem til oppdateringer av OS, og håper SE klarer være raske med gode oppdateringer Lenke til kommentar
Brodos Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Rart at det ikke går an å oppgradere via telefonen (wifi, 3G). Kanskje de ikke har fått dette opp å gå enda? Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 fikk nettop mobilen min lurer på en ting, går det ikke ann å få mobilen til å bruke profilbildene på facebook til kontaktbilder på mobilen? går jo ann å koble facebook profilenen til folk sammen med telefonkotaktene på mobilen. Men er det altså mulig å bruke facebook bildene til kontaktene på mobilen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå